Russebil høytalere/forsterker

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 2 av 2
    Newcomer
    Medlem siden
    Apr 2009
    Poster
    4
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Russebil høytalere/forsterker

Hei, jeg og vi i bilen våres kan vel egentlig 0 om høytalere og forsterkere, men vi har da vært "lure" nok til å kjøpe noe til russebilen vår.

Vi har kjøpt 4x 6x9 Infinity 9623I, som vi har koblet inn i en 4 kanals forsterker WWW.MUTANT.UK.COM - Mutant Products: MutantX Amplifiers

Vi har også tenkt oss å kjøpe 2 suber, men der følger det med kasse og forsterker så tror nok det skal gå bra.

Men det jeg lurer på, er egentlig om forsterkeren vår er nok til å holde de 4, 6x9 høytalerne vi har? Eller om vi må kjøpe en som er sterkere.

Hvor stort volum skal det være på kassene til 6x9'ene? Eller skal det ikke være noen kasser i heltatt? :P

Føler meg ganske dum, men skjønner egentlig ikke en dritt av lyd er jeg redd for. Så hvis noen kan forklare litt rundt det her med ohm og forsterkere vs høytalere så hadde det kommet godt med!

Takker for hjelp!

Intermediate Faller sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2005
    Poster
    743
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Litt usikker på hvor riktig de wattene er (finner ikke noe tall på hvor mange Ampere den trekker) Men hvis den er relativt riktig oppgitt så skal det gå greit

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •