2 din i Saab 93?

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 5 av 5
    Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2009
    Poster
    1
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

2 din i Saab 93?

Hei!

Er helt ny på bilmarkedet og har en saab 93 2001 mod som står å venter på at jeg skal bli 18.

Har planer om å bytte ut cd-spilleren i bilen og lurer derfor på om det er noen her som har noen erfaring med dette. Har hørt at jeg må ha en 2 din spiller.

Noen som har gjort dette, og evt. vet om det er mye jobb og vanskelig?

Håpet, etter å ha lekt meg litt i PS er at det skal bli slik:

På forhånd takk

Intermediate Muffinman sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2005
    Poster
    1,127
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Forumet på STCN kan være et bra sted å starte:

Saab Turbo Club of Norway • Vis forum - Lyd, Media og Elektrisk

Newcomer
    Medlem siden
    Jul 2008
    Poster
    17
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Med litt søking på STCN-forumet vil du nok finne en del svar ja, bl.a fra meg.
    Men kan nå si litt her også. Du ikke ha 2-din, men det er jo unektelig gøy med 7" LCD og navigasjon 8) Fra Saab-forhandler eller SPEEDPARTS NORWAY får du et sett for montering av 1-din spiller, som da er en brakett og en lomme for å fylle resten av tomrommet. Det er den enkleste måten, med mindre du VIL ha 2-din. Da er det pittelitt arbeid som må til, iom at hølet i dashen ikke er helt 2-din, mer 1,85-din. Buret til kjørecomputern må ut, og du må sage av en plastskiller mellom buret til org.spiller og kjørecomputer. Så er det bare å kjøre på med 2-din spiller.

Newcomer
    Medlem siden
    May 2004
    Poster
    266
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Gjelder dette på en 9 3 2008 modell også?? Eller har det blitt enklere der??

Sitat Opprinnelig postet av biggs
    Med litt søking på STCN-forumet vil du nok finne en del svar ja, bl.a fra meg.
    Men kan nå si litt her også. Du ikke ha 2-din, men det er jo unektelig gøy med 7" LCD og navigasjon 8) Fra Saab-forhandler eller SPEEDPARTS NORWAY får du et sett for montering av 1-din spiller, som da er en brakett og en lomme for å fylle resten av tomrommet. Det er den enkleste måten, med mindre du VIL ha 2-din. Da er det pittelitt arbeid som må til, iom at hølet i dashen ikke er helt 2-din, mer 1,85-din. Buret til kjørecomputern må ut, og du må sage av en plastskiller mellom buret til org.spiller og kjørecomputer. Så er det bare å kjøre på med 2-din spiller.

Newcomer
    Medlem siden
    Jul 2008
    Poster
    17
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Litt tregt svar fra meg.
    Skillet mellom gammel/ny generasjon 9-3 er 2003. En 2008-mod blir således ganske så annerledes. Mtp plassering av ventilasjon og slikt i nyere 9-3 tror jeg du må til med egenfabrikert dashboard for å få inn noe 2-din spiller.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •