Tips til 4" frontsett? :P

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 4 av 4
    Newcomer
    Medlem siden
    Jun 2007
    Poster
    18
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Tips til 4" frontsett? :P

HEisann! Nå er dette 4 forum jeg prøver meg i, siden jeg enda ikke har fått noen gode svar :P
    Hvilke kompsett er mest "bang for buck" til rundt 1200 kr eller under? :-D
    Har letet MYE og lenge nå, og har nesten bestemt meg for disse elutstyr.no - Multimedia for bil og hjem - Alt innen bilstereo

Noen som kan veilede meg eller anbefale disse evt noen andre 4" kompsett?
    Får desverre ikke plass til mere en denne størrelsen pga det er i dashen til en galant og i dørene er det ikke plass med mindre jeg bygge ut i glassfiber. Men Morel tempo 6 kommer til å ende i hattehyllen sammen med diskantene, samt en dynabel dy9412 sub i bagasjerommet. Forsterker er dynabel bf0756 med en alpine spiller som kostet meg 2000 kroner(husker ikke modellnr :P)

Mvh Julian!

Newcomer
    Medlem siden
    Jun 2008
    Poster
    21
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Supert komposett!!

Gå for Ground Zero GZRC10X!!! Dette er et utrolig bra sett som man skulle tro kostet det dobbelte, basert på oppbygging og lydkvalitet. Jeg har hørt en bil med et sånt sett foran sammen med 2 stk P2 12" subwoofere fra Rockford Fosgate. Alt koblet på en grei 4 kanals forsterker, og fytti katta aom det spiller! Husk bare å ikke sett for lav delefrekvens til komposettet. rundt 80-90Hz går bra. Dette ved 12dB/oktav filter. Dersom det er et 24dB/okt så kan denne frekvensen senkes noe.
    Prisen på dette settet er 1.190,- og kan kjøpes blandt annet hos Engum Elkjøp AS i Vågå. Importøren er Ice Audio i Førde.

Newcomer
    Medlem siden
    Jun 2007
    Poster
    18
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har desverre bestilt meg Macrom m2 4" kompsett Fikk det billigere gjennom en kompis :P Skal monteres i dag og gleder meg å få hørt det ordentli!

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    27
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Effectiv
    Har desverre bestilt meg Macrom m2 4" kompsett Fikk det billigere gjennom en kompis :P Skal monteres i dag og gleder meg å få hørt det ordentli!
    Det er et bra sett det macrom settet, god diskant i det for det om det er et billig system!

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •