Audiomoods G-Force 1k Forsterker ??

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 12 av 12
    Active chal sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2005
    Poster
    339
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Audiomoods G-Force 1k Forsterker ??

Kjøpte meg en sånn en for 890kr brukt på finn,men finner ikke noen som helst info om den på nettet, noen som vet noe? har ikke fått noe særlig effekt ut av den heller når jeg har kobla den med subben i bilen mulig det bare er en bagatell men begynner og lure på om jeg har blitt lurt her..

Newcomer matador sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2005
    Poster
    266
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    noen bilder, link eller noe sånt?... letter å få svar og

Intermediate dj-vega sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2006
    Poster
    2,008
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det er nok snakk om 1000w maks effekt vis dette er en 2-4 eller 6 kanalers forsterker. Det vil si at den ikke gir ut 1000w maks.
    Men den typen gir mye glede for pengene iallefall.

Active chal sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2005
    Poster
    339
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av dj-vega
    Det er nok snakk om 1000w maks effekt vis dette er en 2-4 eller 6 kanalers forsterker. Det vil si at den ikke gir ut 1000w maks.
    Men den typen gir mye glede for pengene iallefall.
    er en 4 kanals ja, men nå har jeg prøvd alt av koblinger og får ikke noe særlig effekt ut av den, eneste jeg kan tenke meg nå er om jeg kanskje må ha to separate remote inganger på cdspillern??, nå er jo remote kobla via forsterkeren til 6x9erne mine.

Medlem siden
    Feb 2005
    Poster
    266
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    neida, det har ingenting å si på effekten som ampen kan levere det var faktisk litt morsomt det du sier

men jeg ba om bilder i det misnte, da kan vi se om den har filter muligheter eller noe sånt, da det kan være at du har feks innkoblet LP filtre og den står på det aller laveste delefrekvens.. da vil du ikke høre mye annet en et meget svak lyd og kanskje noe bass om elementen dine greier å spille så dypt... eller kan være så enkelt som Gain står på det minste/laveste folsømhet...

ta bilder, da det er deg som "trenger hjelp"... og gjør letter for oss andre å "hjelpe deg"....

Intermediate Herminator sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2007
    Poster
    2,000
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av chal
    nå er jo remote koble via forsterkeren til 6x9erne mine.
    HÆ!?!

Medlem siden
    Feb 2005
    Poster
    266
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Herminator
    HÆ!?!
    remote til den "nye" forsterkeren hentes fra tilkoblingen til ampen som matter 6x9...

Active chal sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2005
    Poster
    339
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av matador
    remote til den "nye" forsterkeren hentes fra tilkoblingen til ampen som matter 6x9...
    stemmer det ja, skulle gjerne tatt bilder osv, men finner ikke usb kabelen til telefonen, men skal prøve og ordne litt bilder senere idag

Active chal sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2005
    Poster
    339
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av matador
    neida, det har ingenting å si på effekten som ampen kan levere det var faktisk litt morsomt det du sier

men jeg ba om bilder i det misnte, da kan vi se om den har filter muligheter eller noe sånt, da det kan være at du har feks innkoblet LP filtre og den står på det aller laveste delefrekvens.. da vil du ikke høre mye annet en et meget svak lyd og kanskje noe bass om elementen dine greier å spille så dypt... eller kan være så enkelt som Gain står på det minste/laveste folsømhet...

ta bilder, da det er deg som "trenger hjelp"... og gjør letter for oss andre å "hjelpe deg"....
    prøvd alt av innstillinger på forsterkern gain osv, men den funker jo bra når jeg skrur bass kontroll på cdspillern til 5 6, men tingen er at da følger 6x9ern også,på meny til subwoofer så står den off,rev og nor, så den står på riktig ingang siden når jeg skrur den på off da skrur bassern seg av.

Active chal sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2005
    Poster
    339
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    da var problemet løst, glemte jo selvfølgelig og sjekke den andre forsterkern som driver 6x9erne, der sto jo gain osv veldig høyt så skrudde den ned og dermed kunne jeg dra volumet på spillern lenger og da kom bassen vettu

Medlem siden
    Feb 2005
    Poster
    266
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    hehehe... og "vi" skulle gjette dette også? godt det gikk greit da og når du nevner at 6x9 vrenger/spiller høyere enn bassen så vil man self anbefale deg å sjekke gain på ampen til 6x9.... -amatør kalles det

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    27
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av chal
    Kjøpte meg en sånn en for 890kr brukt på finn,men finner ikke noen som helst info om den på nettet, noen som vet noe? har ikke fått noe særlig effekt ut av den heller når jeg har kobla den med subben i bilen mulig det bare er en bagatell men begynner og lure på om jeg har blitt lurt her..
    Dette hørtes ikke ut som noe seriøse saker når man ikke finner noe info på det via nett...

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •