Ground Zero GZRB 2300X 1000W RMS 2x12"

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 6 av 6
    Newcomer
    Medlem siden
    Jul 2007
    Poster
    242
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Ground Zero GZRB 2300X 1000W RMS 2x12"

Er dette noe go subb for pengene? noen som har noen erfaringer med denne? Har lyst på dobbel 12"sub med trykk å "fin" bass. eller har noen noe bedre forslag? Jbl power 12? pioneer tsw 3004d?

Newcomer
    Medlem siden
    May 2004
    Poster
    238
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Kommer jo an på hvilke penger det er snakk om..

Edit: Tekst fjernet. Dette er ikke en annonseplass. Bruk avtorget for annonser.

Intermediate dj-vega sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2006
    Poster
    2,008
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Kjøp og Salg skal ikke gjøres på forumet.
    Avtorget eller PM skal brukes til slik.

Men så vidt jeg vet så er GZ et bra merke.

Active
    Medlem siden
    Nov 2007
    Poster
    366
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Alex: Du burde tenke litt på hvor mye effekt du trenger til dette. Hvor stor forsterker skal du bruke, og hvor bra er bilen din til å mate denne med strøm.

Om du skal ha to stk 12" som trenger 1000w hver må du ha en gæren monoblokk som leverer minst 2000w. Da spiller det sikkert grisehøyt og villt, men.

Ta feks. Infinity kappa perfect nevnt over her, det er ikke SPL sub men to av de spiller høyt nok på musikk for de fleste. Og da klarer du deg med under halvparten av forsterkerkraft! Tror de spiller penere og mer detaljert på musikk, men ikke like mye trøkk.

Edit: Jeg ser at det du spør etter er en ferdig båndpasskasse med to elementer som trenger tilsammen 1000w. Fant ikke hvilken ohm kassa er på. Min mening er at plexiglass, neonlys osv er veldig harry. Så det kommer ann på deg og din smak.

Newcomer
    Medlem siden
    Jul 2007
    Poster
    242
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg har denne forsterkeren å kjøre subene på elutstyr.no - Multimedia for bil og hjem - Alt innen bilstereo

bør hålle med kraft iværtfall, men plages enda med å bestemme meg for sub. vurdere å bare kjøpe elementer å bygge kasse selv eler kjøpe ferdilagde subkasser.

Newcomer
    Medlem siden
    May 2010
    Poster
    1
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Shpongle
    Alex: Du burde tenke litt på hvor mye effekt du trenger til dette. Hvor stor forsterker skal du bruke, og hvor bra er bilen din til å mate denne med strøm.

Om du skal ha to stk 12" som trenger 1000w hver må du ha en gæren monoblokk som leverer minst 2000w. Da spiller det sikkert grisehøyt og villt, men.

Ta feks. Infinity kappa perfect nevnt over her, det er ikke SPL sub men to av de spiller høyt nok på musikk for de fleste. Og da klarer du deg med under halvparten av forsterkerkraft! Tror de spiller penere og mer detaljert på musikk, men ikke like mye trøkk.

Edit: Jeg ser at det du spør etter er en ferdig båndpasskasse med to elementer som trenger tilsammen 1000w. Fant ikke hvilken ohm kassa er på. Min mening er at plexiglass, neonlys osv er veldig harry. Så det kommer ann på deg og din smak.

BEgge Elementene er på 1000w rms tilsammen så tror ikke du trenger en så sterk en nei

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •