Anlegg til bil

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 8 av 8
    Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2008
    Poster
    93
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Anlegg til bil

Hei...

Driver å ser etter anlegg til bil, har ikke bil enda men tror jeg ender opp med en Golf 4.

Så skulle jeg ha hatt no kult anlegg i den da, og der er jeg litt usikker. Så hadde vært kjempe fint om jeg kunne ha fått litt hjelp av dere

Har satt opp budsjett på ca 10,000 kroner.

Skal ikke ha noe DB killer, men noe som spiller bra selv om jeg skrur opp litt.
    Vet ikke om jeg skal bygge meg kasse selv eller kjøpe pakke, sub og kasse i ett, noen som anbefaler egen laget kasse fremfor fabrikk kasse?

Så har sett på:

Spiller: Bilradiospes

Front: Bilradiospes

Sub: Bilradiospes

Forsterker: Det vet jeg ikke, har ikke peiling på forsterkere så noen som har forslag?

Kondensator: Trenger jeg det?

Det var det jeg har sett på, tar gjerne imot forslag til annet utstyr som egner seg bedre.

På forhånd Takk.

Intermediate Troeen sin avatar
    Medlem siden
    May 2007
    Poster
    779
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av CV Runek
    Hei...

Driver å ser etter anlegg til bil, har ikke bil enda men tror jeg ender opp med en Golf 4.

Så skulle jeg ha hatt no kult anlegg i den da, og der er jeg litt usikker. Så hadde vært kjempe fint om jeg kunne ha fått litt hjelp av dere

Vet ikke om jeg skal bygge meg kasse selv eller kjøpe pakke, sub og kasse i ett, noen som anbefaler egen laget kasse fremfor fabrikk kasse?

Så har sett på:

Forsterker: Det vet jeg ikke, har ikke peiling på forsterkere så noen som har forslag?

Det var det jeg har sett på, tar gjerne imot forslag til annet utstyr som egner seg bedre.

På forhånd Takk.

send en mail bilradiospes. da du har fått bilen, men ønsker og hvor mye kr du vil legge i anlegg. både med og uten montering regn med 2,5 til 3k i montering
    men da blir bra også.

så ligger det bil stereo butikk eller 2 på elverom og hamar, reis dit og gjør det samme, få pris med og uten montering.

jo mer spesifik du er på type musikk du vil og hvordan du vil spille hjelper det dem så de finner det mest optimale til deg..

det er ikke dårlig produkter du funnet der

ett bra batteri er bedre en kondestator men kondestator er bedre enn ikke å gjøre noe.

pioneer,alpine,hertz,RF alle bra merker
    men be de sette opp valg, så har du noen kr ekstra kan du legge de en større
    forsterker.

troeen

Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2008
    Poster
    93
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Okei, takk

Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2008
    Poster
    93
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ingen flere som har no tips?

Intermediate freddie sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2006
    Poster
    3,175
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ville vel kanskje kjøpt bilen først

Da er det jo lettere å vurdere hvilke frontsett som kan passe i eventuelle originale plasseringer (om du ikke skal lage tilpasninger eller bygge nye dører/dashbord).

€€ Velkommen til Installbay.no €€ og Velkommen til Engen Audio, din levrandør av kvalitet og service er meget hjelpsomme, og vel verdt en mail for tips/tilbud.

Intermediate
    Medlem siden
    Jan 2008
    Poster
    1,248
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av CV Runek
    Hei...

Så har sett på:

På forhånd Takk.

Ser bra ut det du har valgt der :-D

Ville gått for en sånn forsterker til dei subbene tror jeg

Kondensator er jo nyttig å ha, men også eit bra batteri seff

Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2008
    Poster
    93
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Tusen takk for svar, hvordan er denne pakken fremfor det jeg har plukket tidligere?

Bilradiospes

Newcomer ThE ViRuS sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    244
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har du vert inne på installbay å sett på hertz??
    Bra produkter til en grei pris....
    Det rockford setter er vel greit, men da må du også ha strøm/høytalere som matcher....
    Da blir det fort dyrt.
    En viktig del å legge penger i er spiller..det er tross alt den som "lager" musikken....
    Se deg rundt på €€ BILSTEREOFORUMET €€ - Powered by vBulletin litt mere aktivitet der, masse flinke folk

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •