Hjelp med paneler/baksete i BMW E46....

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 4 av 4
    Expert Niels Nielsen sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2003
    Poster
    8,360
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Hjelp med paneler/baksete i BMW E46....

Har en frustrerende krise. Skulle installere en plug and play Blaupunkt forsterker, og ja, etter å ha jobbet med hånden inne i hullet til radioen i en time for å få plass til adapterkabelen gik det såvidt, og det spiller, men, jeg tok av b-stolpe panelet i høyre side fordi jeg trodde jeg ville route kabelen den veien, men så fik jeg ikke av en panel under dashen, ved føttene så jeg gav opp, og nå er der ikke snakk om jeg får på plass b-stolpe panelet igjen.
    Der sitter to plastic "skruer" nederst, har prøvd å dra de ut, men har nesten ødelagt den ene, får de ikke ut, og det er umuligt å få panelet på ellers....noen der vet?
    Jeg skulle ha ut baksetet for å dra kablen igjennom ved en kabel gjennomføring i venstre side da, men jeg finder ikke ut hvordan man får ut baksetets rygg!! I koffertrommet sitter der 2 rare muttere, rett under hvor den midterste nakkestøtte sitter, holder de baksetets rygg? Og hvilken redskab trenger jeg for ut ta de ut?

Intermediate Troeen sin avatar
    Medlem siden
    May 2007
    Poster
    779
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Niels Nielsen
    Har en frustrerende krise. Skulle installere en plug and play Blaupunkt forsterker, og ja, etter å ha jobbet med hånden inne i hullet til radioen i en time for å få plass til adapterkabelen gik det såvidt, og det spiller, men, jeg tok av b-stolpe panelet i høyre side fordi jeg trodde jeg ville route kabelen den veien, men så fik jeg ikke av en panel under dashen, ved føttene så jeg gav opp, og nå er der ikke snakk om jeg får på plass b-stolpe panelet igjen.
    Der sitter to plastic "skruer" nederst, har prøvd å dra de ut, men har nesten ødelagt den ene, får de ikke ut, og det er umuligt å få panelet på ellers....noen der vet?
    Jeg skulle ha ut baksetet for å dra kablen igjennom ved en kabel gjennomføring i venstre side da, men jeg finder ikke ut hvordan man får ut baksetets rygg!! I koffertrommet sitter der 2 rare muttere, rett under hvor den midterste nakkestøtte sitter, holder de baksetets rygg? Og hvilken redskab trenger jeg for ut ta de ut?

for og ikke rote meg for lagt uti materien, så er egen BMW del på bilforumet.no eller .net
    der får du så 100% svar på det du lurer på

Troeen

Expert Niels Nielsen sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2003
    Poster
    8,360
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg lagde det ut her også fordi jeg ikke fikk noe svar der.....men kanskje det kommer med tiden.....ellers ringer jeg til BMW på mandag.

Intermediate Troeen sin avatar
    Medlem siden
    May 2007
    Poster
    779
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Niels Nielsen
    Jeg lagde det ut her også fordi jeg ikke fikk noe svar der.....men kanskje det kommer med tiden.....ellers ringer jeg til BMW på mandag.

prøv i bilstereo biten også. de har en vane og demontere bilene sine før bygge start

Troeen

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •