Hertz HX250D - kassevolum og portstørrelse/lengde

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 3 av 3
    Intermediate Keltern sin avatar
    Medlem siden
    May 2005
    Poster
    559
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Hertz HX250D - kassevolum og portstørrelse/lengde

Hei!

Jeg tenkte jeg skulle prøve å få sammen en kasse til de relativt nylig innkjøpte basselementene mine, slik at jeg fikk testet dem i bilen. Det begynner å bli på tide, for å si det sånn...

Har med litt hjelp fått tak i data på elementene og har i den sammenheng gjort en del forsøk på å beregne litt i bassbox pro, men jeg må innrømme at jeg ikke har skjønt meg helt på hverken programmet eller det jeg får ut av det ennå.

Derfor tenkte jeg at det kanskje var sjans for at en hjelpsom sjel her inne kunne hjelpe meg med å beregne kassvolum og portstørrelse/lengde, for å få best mulig resultat ut av det hele.

Om det lar seg gjøre så tror jeg det blir mest aktuelt med port integrert i kassestrukturen, altså ingen rund bassport, om dette er mulig å finne ut av..

Vedlagt finner eventuelle hjelpsomme sjeler et utklipp av pdf-filen jeg hadde tenkt å legge ved (failed på opplasting) med data på Hertz HX250D-elementet som jeg da har 2 av.

Håper på det beste!

Mvh Lars

Intermediate
    Medlem siden
    Jan 2008
    Poster
    1,248
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Her kan du regne ut kassevolum til elementene dine lengde på bassport finnes vel på nett siden til elementene eller noe gjør de ikke?

Intermediate freddie sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2006
    Poster
    3,175
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    En meget erfaren kassebygger anbefalte 50 liter med rør på 10 cm diameter og 28 cm lengde på et annet forum.
    Kasseforslag Hertz HX250D - €€ BILSTEREOFORUMET €€

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •