Kjøpehjelp, bilstereo

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 2 av 2
    Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2008
    Poster
    2
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Kjøpehjelp, bilstereo

Hei, er ikkje så veldig proff på kva som er bra/dårlig når det gjeld bilstereo, så håper noen ildsjeler her inne kan gi meg noen råd.

Skal oppgradere anlegget i en VW Golf 2003 mod. Satser på å legge meg i mellomklassen. Budsjett på 8-12k?

Noen som kan komme med forslag?
    Et must er sub + forsterker, greit med egen forsterker til fronth. og.
    En bra CD/Mp3-spiller som har enten USB, minnekort eller AUX mulighet (en av de er nok..) DVD m/skjerm, passer de og inn i de vanlige CD-slotene?

Et annet spm er om eg må legge to kabler inn fra batteriet? eller kan eg splitte en for å få strøm til begge forsterkerene?

Intermediate spade sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2006
    Poster
    1,030
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Først og fremst vil jeg si at det holder med en strømkabel bakover, denne kan splittes i bagasjerommet

Forslag til komponenter:
    Audison forsterker 4000,-
    Hertz frontsett2500,-
    Hertz sub2500,-
    Pioneer CD-spiller3000,-

Totalt 12 000,- Tar du kontakt med en forhandler f.eks. Engen Audio så ordner han en pakkepris med kanskje 20% rabatt og han er hjelpsom og kunnskapsrik så han ordner med kabler og slikt til deg også

Gode DVD-spillere med utskytbar skjerm som passer i org hull starter på 6-7000 så da blir det lite penger igjen til resten av anlegget dessverre.

Håper dette var til noe hjelp. Det finnes også mange andre gode merker, men jeg har god erfaring med disse jeg har listet opp.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •