Valg av forsterker(e)

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 2 av 2
    Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2007
    Poster
    3
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Valg av forsterker(e)

Hei jeg har funnet ut at jeg skal oppgradere lyden litt i bilen og trenger derfor noen råd angående forsterker(e)

Det er en relativt liten bil (Toyota Starlet 96 modell) dette skal monteres i så plassen er noe begrenset.

Spilleren som allerede er installert er en JVC MOBILE ENTERTAINMENT | KD-AVX44 - TOP

Jeg har tenkt til å sette inn MMC690 Car Audio Speaker from Polk Audio i hattehyllen og 2 stk MM2104DVC Car Subwoofer from Polk Audio i dertil egnet kabinett. plassert i bagasjerom.

Det er svært begrenset plass til eventuelle fronthøytalere, men jeg tror det skal la seg gjøre å presse inn disse MMC460 Car Audio Speaker from Polk Audio da de som sitter der orginalt er 4" men det er litt rom i høyden...

Det jeg da trenger å vite er hva som anbefales meg å putte inn på forsterkersiden for å få dette til å låte bra.

Setter stor pris på tilbakemeldinger og kom gjerne med forslag til endringer i oppsettet mitt...

Intermediate Legatia sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2007
    Poster
    835
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Jeg driver å selger litt unna for tiden, har en 4-kanals forsterker til salg. Ikke billig, men så er den ikke akkurat dårlig.. Adcom GFA-5475+GFI-4600 - €€ BILSTEREOFORUMET €€

Forøvrig har jeg både spiller, bass og forsterker også til salg. Clarion DRZ9255, Rainbow vanadium 12", Rainbow KW2270 - €€ BILSTEREOFORUMET €€

Får sende meg en pm om det er av interesse

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •