-07 Mazda 6 med originalt (dårlig) anlegg

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 2 av 2
    Newcomer
    Medlem siden
    Mar 2008
    Poster
    39
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

-07 Mazda 6 med originalt (dårlig) anlegg

Er det noen som har pillet ut originalradioen i en Mazda 6 2007? Uten å tatt knekken på alt av krom og glossy paneler som skjuler dritten?

Slike integrerte anlegg som bortimot ikke lar seg bytte til bedre greier er jeg ikke stor fan an, men om jeg finner muligheter for ipod/mp3 tilkobling på baksiden, så skal jeg bli litt mer fornøyd.(Mazda leverer ipodtilkobling ferdig montert for rundt 1500 spenn, men dette er alt for drøyt hvis det eksisterer en tilkobling på baksiden slik at jeg kan gjøre dette selv).

Men så er det høyttalere.....(Sukk). 4 stykk i sidedørene.... Med utpreget bokslyd og må derfor bort - er det noen som har et tips til alternativer? Originalt leveres også et Bose-system, men det koster skjorta å få ettermontert. Vet ikke dimensjoner på elementene, men tenker på to-veis i fordører + diskanter på dasjbord ev. øverst på dørene og treveis i bakdørene. Men hvilke system gir best for the bucks?

Trenger input med noen som kjenner bilmerket... (mitt lokale mazda-verksted er ikke så informative, akkurat...).

På forhånd takk!!

AVPoppe
    Guest
    Interessant dette ja, men vet lite om det

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •