Ny spiller i Audi A6 1.9 TDI -98 stasjonsvogn

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 3 av 3
    Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2006
    Poster
    161
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Ny spiller i Audi A6 1.9 TDI -98 stasjonsvogn

Heisann!

Er på tide å bytte ut den gamle spilleren som sitter i min nyinnkjøpte bruktbil. Bilen er importert fra tyskland og det sitter en festlig liten Blaupunkt sak i den den. Dessverre er den hakket for utdatert for min smak, så jeg vil gjerne bytte den ut. Den som sitter der nå er en Blaupunkt Amsterdam TCM 127(for de som lurer, så er det faktisk slik et lite telefonrør med den, akkurat slik som på bildet) Det er også med en cd-skifter som etter hva jeg vet tar 10 disker.

Her er kravene mine:

1: Det er uaktuelt å demontere dashbordet for å sette inn noe nytt!

2: mp3 playback er et must, men ikke nødvendigvis via cd. Kan jeg koble til en ekstern hdd å spille derfra er det like bra for min del. Evt tilkobling for Ipod. Hvis jeg kan bruke den skifteren som står i bilen er det positivt, hvis ikke, kastes den. Jeg har strengt tatt ikke spilt cder i bilen på mange år, så jeg klarer meg faktisk uten cd spiller.

3: ikke navigasjon, ikke dvd

4: må ha fjernkontroll, gjerne en som du kan feste rett på rattet. se bildet for å se den som følger med den som sitter i nå. Jeg vil ha noe lignende. Kan gjerne være ekstrautstyr.

5: bluetooth kan kanskje være kjekt å ha i disse dager.

6: skal bruke orginale høytalere, så det kreves ikke allverden av effekt. Skal vurdere å sette inn en sub etterhvert, men det kommer an på hvor mye tid jeg har til rådighet. Jeg er dessuten ikke interessert i å gjøre inngrep som går ut over det kosmetiske i bilen.

7: fargen på konsollen i bilen er rødt, det må gjerne passe inn.

8: budsjettet er på max 4000 nok

Setter pris på alle råd og tilbakemeldinger som dere måtte ha. Når det gjelder merker, så har jeg ingen preferanser.

Takk for hjelpen!

-Ras

Intermediate
    Medlem siden
    Nov 2007
    Poster
    670
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Pioneer duger vel for din del?
    Dene modellen har det du krever så vidt jeg kan se:
    DEH-600BT Pioneer CD-tuner - Bilunderholdning

Evt denne som et alternativ:DEH-P65BT Pioneer CD-tuner - Bilunderholdning

Finnes vel et utall produkter å velge mellom når det gjelder hva du trenger...

Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2006
    Poster
    161
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Valget falt på Blaupunkt Hamburg MP68

Fant ut at det var like greit å kjøpe samme merke som satt i bilen fra før, så slipper jeg å tenke på at kabler ikke passer osv. Kan dessuten bruke samme cd-skifter og fjernkontroll.

Takk for hjelpen uansett!

-Ras

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •