Pioneer FH-P80BT

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 12 av 12
    Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2006
    Poster
    2
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Question Pioneer FH-P80BT

Er det noen her som har erfaring med denne spilleren?

Er på jakt etter en 2DIN spiller med Blåtann og Ipod-mulighet.

Jeg ser at også Clarion og JVC har tilsvarende produkter billigere, men de trenger et BT adapter for samme funksjonaliteten.

Tenker forøvrig å handle fra England (fra f.eks caraudiosecurity.com som har den til €291) - noen som har erfaring med det?

Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2007
    Poster
    24
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Chello
    Er det noen her som har erfaring med denne spilleren?

Er på jakt etter en 2DIN spiller med Blåtann og Ipod-mulighet.

Jeg ser at også Clarion og JVC har tilsvarende produkter billigere, men de trenger et BT adapter for samme funksjonaliteten.

Tenker forøvrig å handle fra England (fra f.eks caraudiosecurity.com som har den til €291) - noen som har erfaring med det?
    Jeg har denne Kostet 3900KR. Fungerer meget bra, FULL ipod styring med fjernkontrollen. Tlf-systemet er også bra, er du koblet til med bluetooth foregår alt via spilleren om du vil.......ringer du med tlf'n manuelt ringer den via spilleren.....superkjekkt. OBS på at den ikke støtter tlf med operativsystem som Symbian etc.

Intermediate
    Medlem siden
    Apr 2005
    Poster
    1,353
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Odd.
    Jeg har denne Kostet 3900KR. Fungerer meget bra, FULL ipod styring med fjernkontrollen. Tlf-systemet er også bra, er du koblet til med bluetooth foregår alt via spilleren om du vil.......ringer du med tlf'n manuelt ringer den via spilleren.....superkjekkt. OBS på at den ikke støtter tlf med operativsystem som Symbian etc.
    Jeg klarte nå fint å linke denne med Symbian OS.. (S60 3rd edition (Nokia E65)).
    Ps. valgte ikke Nokia connection type, men standard eller hva den het.

Da linket den seg opp fint.

Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2007
    Poster
    24
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av DaButcher
    Jeg klarte nå fint å linke denne med Symbian OS.. (S60 3rd edition (Nokia E65)).
    Ps. valgte ikke Nokia connection type, men standard eller hva den het.

Da linket den seg opp fint.
    Har en Samsung i450. Den linkes fint og alt....men den klarer ikke koble seg til automatisk etterpå dessverre. Kun manuelt på en meget tungvin måte.

Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2008
    Poster
    1
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Noen som vet forskjellen på FH-P80BT, FH-P800BT og FH-P8000BT. Har funnet 8000 modellen til ca 1700kr fra USA inklusiv frakt. Men er jo litt usikker på om den vil funke helt greit.

Intermediate
    Medlem siden
    Apr 2005
    Poster
    1,353
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Odd.
    Har en Samsung i450. Den linkes fint og alt....men den klarer ikke koble seg til automatisk etterpå dessverre. Kun manuelt på en meget tungvin måte.
    Høres ut som det er problemer pga telefonen din.
    Man skal definere bilstereoen som at den har tilgang til å koble seg opp.

Jeg har ikke hatt et eneste problem med nokia e65 (s60 third edition), men må si det var litt knotete å sette opp første gangen. Men det var mer pga. displayet på pioneer.. Simplistisk vettu..

Ps. jeg foretrekker slikt display, hater animerte displayer med teit tull på, blinkede lys,etc. er så irriterende med cdspillere som har animerte delfiner, etc.

Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2007
    Poster
    24
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av DaButcher
    Høres ut som det er problemer pga telefonen din.
    Man skal definere bilstereoen som at den har tilgang til å koble seg opp.

Jeg har ikke hatt et eneste problem med nokia e65 (s60 third edition), men må si det var litt knotete å sette opp første gangen. Men det var mer pga. displayet på pioneer.. Simplistisk vettu..

Ps. jeg foretrekker slikt display, hater animerte displayer med teit tull på, blinkede lys,etc. er så irriterende med cdspillere som har animerte delfiner, etc.
    Må være telefonen ja.

Spilleren finner tlf, taster inn koden....linkes. Overfører tlfbok, alt funker fint. Setter opp tlf til å godta automatisk tilkobling via bluetooth på Pioneer-spilleren. Men når den skal prøve er den tilkoblet ca.1sekund før den spretter ut igjen....

Eneste måte jeg får koblet den til manuelt etter linking er OK:

Første velge bluetooth audio på spilleren, søke etter enheter...da finner den min tlf og kobler til fint. Men da er jo bare lydenheten på tlf tilkoblet. ETTERPÅ må jeg gå på telephone(i spilleren) og søke etter enhet....finner tlf....kobler til fint. Alt funker..........men må gjenta dette for HVER gang spilleren har vært slått av.....siden den ikke klarer automatisk...tungvint

Intermediate
    Medlem siden
    Apr 2005
    Poster
    1,353
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Litt gammel tråd, men:
    Funker fremdeles knall hos meg..

Jeg får til og med custom ringetoner inn på bilstereoen når det ringer :-)

Intermediate
    Medlem siden
    Nov 2004
    Poster
    2,793
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Et nybegynner spørsmål om denne spilleren.

Har nettopp kjøpt meg en Avensis 03mod og har tenkt å kjøpe meg en slik spiller.

I Avensisen er det i utgangspunkt installert BT med mic, kan jeg bruke denne micen på denne Pioneeren?

Hadde vært veldig kjekt å slippe å montere mic på nytt!

Noen som har innspill om dette? :-D

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    95
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hei!
    Dette er en veldig gammel trå,, men alikevell samme produkt jeg vurderer å kjøpe.. Spørsmålet mitt er om jeg kan koble til mulifunksjonsknappene på rattet mitt til denne spiller'n ( VW CADDY 08 model) ? Eller om det er noen andre bra dobbel din spillere på markede idag til omtrent samme pris som denne er.. 3 000- 4 500 kr sjiktet. Trenger ikke DVD å navigasjon, men vil ha telefonfunksjon samt iphone 4 støtte.

Lenge siden jeg var inn i bilstereo verden nå. Orginal spilleren i bilen er helt ok, men skulle gjerne hatt ipod støtte.

Håper det er noen bilstereo folk der ute som kan hjelpe

Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2011
    Poster
    1
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Spiller/radio fra USA

Sitat Opprinnelig postet av toesen
    Noen som vet forskjellen på FH-P80BT, FH-P800BT og FH-P8000BT. Har funnet 8000 modellen til ca 1700kr fra USA inklusiv frakt. Men er jo litt usikker på om den vil funke helt greit.
    Hei,
    Jeg har også sett på dette, og var 1 millimeter unna å bestille en Pioneer FH-P8000BT fra USA til 1750,- inkludert frakt. Så fant jeg ut at FM sendingene i Norge og USA er forskjellige, og at radiodelen må "modifiseres" (hva som legges i det aner jeg ikke) for virke i Norge (Satelitt-radio i USA modellene?). Så jeg hoppet glatt over det, og kjøpte en brukt i Norge i stedet.

Tips om man finner noe i England, Tyskland eller andre EU-land til en bedre pris enn i Norge, er å få sendt varene til Ditt Navn c/o Poste Restante Strømstad Postterminal Sverige. I og med at det ikke er toll/mva fra et EU-land til et annet, slipper man unna dette. Når pakken har ankommet (de fleste leverandører gir et sporingsnummer så du selv sjekker det på nettet) Strømstad Postterminal tar du en Harry-tur til Strømstad, svinger innom postterminalen (med leg.) og henter pakken. Så satser man på enten å få det over grensen i bagasjen eller andre steder uten problemer, alternativt om man er fingernem og har god tid monterer man det helt eller delvis så det ser ut som om det har sittet lenge i bilen.
    Selv kjøpte jeg en ganske dyr el-gitar som jeg hentet på Strømstad Postterminal :-D

Active
    Medlem siden
    Jul 2008
    Poster
    391
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Mr. Karlaug
    Hei,
    Jeg har også sett på dette, og var 1 millimeter unna å bestille en Pioneer FH-P8000BT fra USA til 1750,- inkludert frakt. Så fant jeg ut at FM sendingene i Norge og USA er forskjellige, og at radiodelen må "modifiseres" (hva som legges i det aner jeg ikke) for virke i Norge (Satelitt-radio i USA modellene?). Så jeg hoppet glatt over det, og kjøpte en brukt i Norge i stedet.

Tips om man finner noe i England, Tyskland eller andre EU-land til en bedre pris enn i Norge, er å få sendt varene til Ditt Navn c/o Poste Restante Strømstad Postterminal Sverige. I og med at det ikke er toll/mva fra et EU-land til et annet, slipper man unna dette. Når pakken har ankommet (de fleste leverandører gir et sporingsnummer så du selv sjekker det på nettet) Strømstad Postterminal tar du en Harry-tur til Strømstad, svinger innom postterminalen (med leg.) og henter pakken. Så satser man på enten å få det over grensen i bagasjen eller andre steder uten problemer, alternativt om man er fingernem og har god tid monterer man det helt eller delvis så det ser ut som om det har sittet lenge i bilen.
    Selv kjøpte jeg en ganske dyr el-gitar som jeg hentet på Strømstad Postterminal :-D
    -Er vel smart å gå for dab-radio?

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •