Bilstereo i bergensområdet

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 3 av 3
    Active Lokie sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2006
    Poster
    424
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Bilstereo i bergensområdet

Tenker på å få byttet ut litt høyttalere i bilen, vil ikkje rote med det orginale anlegget som står der men vil tro at et bytte av høyttalere vil bli en bra oppgradereing.

Noe forslag på butikker i bergensområdet som har bra kvalitet og som tar jobben med montering.

E blitt så lat med årene at eg ikkje gidder å gjøre jobben selv.

Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    67
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Lokie
    Tenker på å få byttet ut litt høyttalere i bilen, vil ikkje rote med det orginale anlegget som står der men vil tro at et bytte av høyttalere vil bli en bra oppgradereing.

Noe forslag på butikker i bergensområdet som har bra kvalitet og som tar jobben med montering.

E blitt så lat med årene at eg ikkje gidder å gjøre jobben selv.
    Bilradiospesialisten på Paradis skal være flinke og proffe, og så har du jo Radioservice på Nøstet og Askøy, hvor jeg var fast kunde i hine hårde dagar.

--Daniel

Active Lokie sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2006
    Poster
    424
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av danielh
    Bilradiospesialisten på Paradis skal være flinke og proffe, og så har du jo Radioservice på Nøstet og Askøy, hvor jeg var fast kunde i hine hårde dagar.

--Daniel
    Takker Kjenner forsåvidt til dem begge to fra mine yngre dager selv... Har stått nede på nøstet en del ganger med min tidligere 320 (ti år siden)og fått hjelp til montering rett utenfor sjappen. E Sotrastril så ja har en ganske harry fortid:lol: Ingenting var som en burger på grisematen og litt slossing med askøytampen på vei hjem fra byn:twisted:

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •