Greie høyttalere med ytre diameter på ca 12cm?

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 2 av 2
    Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2008
    Poster
    104
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Greie høyttalere med ytre diameter på ca 12cm?

Har en veldig gammel ford fiesta jeg skal sette inn litt anlegg i, men er ikke plass til noen høyttalere foran som er større enn maks 12cm i ytterdiameter :P Skal bare ha noe billig rask som gir fra seg lyd innen uka, da jeg har oppkjøring på fredag, så vil være klar om jeg klarer det

Har et par andre litt større høyttalere, ,og lurer da på om jeg bare skal ha de løst i baksetet eller noe i starten om jeg ikke finner noe som passer :P Hvis det går ann? :P

Har sub fra før av også, men ikke forsterker, det skal jeg vente litt med til jeg får litt penger igjen:P

Har også et annet spørsmål.. Det ar altså aldri vært noe cd-spiller, kassett spiller eller radio i den, så det er ikke noen plasser å ha cd-spilleren jeg har heller. Men skal gå ann å kjøpe sånn man skur på under "hanskerommet" som er der. Problemet er da bare at det ikke er lagt opp noen ledninger der som jeg egentlig bare skulle kunnet koble opp til, men kan ta det fra en annen bil som står her. Men blir dette masse styr, eller er det gjort i løpet av noen timer for en som kan litt om det?

Mvh Olav B, G

Newcomer
    Medlem siden
    Apr 2008
    Poster
    4
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Her er noe som burde passe, om ytterdiameteren du har målt er med deksel. om ikke, så kan du prøve å få plass til 13cm-høyttalere.

Om du har noe hattehylle, så kan du jo prøve å plassere de høyttalerne du har der, om de ikke passer noe bedre steder.

Du får kjøpt både Monteringskabler (31-518) og monteringsramme (31-590) på biltema.

Det trenger ikke ta så veldig lang tid. Bare å legge opp kabler, og skru fast høyttalere, så er det ferdig. + å skjære ut, og tilpasse hull om det trengs.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •