Opel Astra 99 Sedan modell , anlegg utbytte

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 5 av 5
    Newcomer
    Medlem siden
    Mar 2008
    Poster
    11
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Opel Astra 99 Sedan modell , anlegg utbytte

Heisann jeg har akkurat kjøpt meg en Opel Astra 99 Sedan modell og skal montere nytt anlegg.
    Tidligere har jeg hatt litt eldre biler der det e enkelt å montere opp anlegg , derfor skriver jeg inn min første av mange innlegg her på avforum der jeg har endel spørmsål angående dette

1. Jeg har bestillt meg en alpine 9884 spiller , jeg vet at denne takler å bruke Rattkontrollen av cd spiller/radio, er det noen her som vet hvor mye adapteren koster i norge? jeg har sett et par på nettet som er SYKT mye billigere enn det torshov sa de skulle ha for en.

Eventuellt adapteren for Displayet også hvis den ikke er for urimelig(vet det finns)

2. Er det no spesielle triks for å få ut spilleren? (jeg har ikke de stengene, dette ordner seg regner jeg med , men hadde vært nice å hørt etter allikevel)

3. Høytalerne som sitter i dørene har jeg tenkt å bytte ut , er disse såkalte "papir" høytalere? eller duger de?(det er de som fulgte med) må jeg av med hele døra for å bytte de? og hvilke høytaler størrelser passer der, foran og bak.

Håper noen kan svare meg på noe av dette

Mvh Thor-G

Newcomer
    Medlem siden
    Mar 2008
    Poster
    11
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    *bumpetibump*

Active oddk sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2004
    Poster
    306
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    I dørene foran hadde jeg 6,5" høytalere. Du må enten kjøpe et adapter eller bygge om det som orginalhøytaleren står i. Dette for å få høytaler så langt ut at vinduet ikke går i den.

Newcomer
    Medlem siden
    Mar 2008
    Poster
    11
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    hmm ok , vet du hvor jeg kan få kjøpt slike adaptere kanskje? er det pes og bytte Tweetern da? , jeg så forresten ikke noe skruer til å ta av dør trekka , er det no spesiell teknikk? spørr før jeg begynner å skru , har ikke fått alle dela enda

Active oddk sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2004
    Poster
    306
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ikke noe problem å bytte tweeter, men du må muligens modifisere litt da. Lage større hull eller noe slikt. Kommer an på hva du kjøper. I døra er det skruer i underkant og tre stk i håndtaket om jeg ikke husker feil

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •