Stereo i BMW 523ia/520ia sedan 96-00

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 2 av 2
    Dependent harman/kardon sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2005
    Sted
    Nord-Trøndelag
    Poster
    16,409
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Stereo i BMW 523ia/520ia sedan 96-00

Håper og kunne få kjøpt meg bil den dagen en får tak i en fast jobb...

Så må en høre med de som har litt peil på bilstereo...

Har bestemt meg for BMW 520ia Alder Helst 523ia sedan fra 96-00 modell.

Skal ikke ha stor stereo i den men vil ha en grei behagelig lyd til en ikke for kostbar penge siden jeg svært svært skjelden spiller høyere en 100 db til daglig.

Orginal plasering av elementer forr-dører og hatthylle. Kansje prøve og få noe dempestoff på baksiden av elementene + en sub.. enkel 12/15" eller dobbel 12". Må jo kunne skru opp litt ekstra bass av og til :-)

Så er det hva som kan skape god lyd i kupen da... er det bare Focal som duger når en vil ha en behagelig og klar lyd ????

Bytte ut den Hitler spilleren til noe som Alpine eller Pioneer kansje + en 5/6 kanalers forsterker til og drive alt om det er noen som har kraftige nok kanaler til og drive sub(er).

Er jeg helt på vidda eller ???

Intermediate atle99 sin avatar
    Medlem siden
    May 2004
    Poster
    921
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    hadde en 528ia touring 97 mod for ett par år siden. Original lyden er mildt sagt ræva. Jeg bytta ut til mb quart. og en aktiv pioneer sub. Hadde også en liten planet audio forsterker til fronten. Måtte sette bort monteringen da den måtte kobles på bus inngangen på original spilleren. Det ble grei lyd ikke noe mer. hvis du finner en e39 med store stereoen så er det grei lyd i den.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •