Trenger hjelp til bilanlegg

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 4 av 4
    Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2007
    Poster
    2
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Trenger hjelp til bilanlegg

Har kjøpt meg en Toyota Carina E 1995, siden jeg har liten peiling på bil og lyd trenger jeg litt hjelp. bilen har hatt innbrudd, så anlegge som var der er stjelt, men alt av kabler ligger fortsatt der. Så jeg trenger nytt anlegg til bilen i prisklassen rundt 10k.
    Vil hovedsakelig ha et anlegg med mye lyd og bass. Vil ikke ha noe større sub(er) en 12".

Intermediate cowboy bebop sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2005
    Poster
    1,427
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg tror jeg ville begynt med ett godt frontsett og en svært god spiller. Kjøp gjerne en med avtagbar front, slik at det nye anlegget ikke blir så attraktivt for de forb*nna tyvene. Som du sikkert forstår, så har ikke jeg heller allverdens med peiling, men jeg oppgraderte nettop min A4 med ny spiller, (heller det vil si bildatamaskin og touchscreen, men uansett) samt ett bra komponentsett framme. Jeg mangler riktig nok litt i de dypeste tonene, men lyden er ivertfall kjempebra. Jeg har brukt under 10k sålangt.

Newcomer
    Medlem siden
    Mar 2005
    Poster
    65
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    du kan også spørre om det samma spørsmålet på

www.bilstereoforumet.no

de kan hjelpe deg og har masse peil på bisltereo

Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2007
    Poster
    2
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Smile

Sitat Opprinnelig postet av cowboy bebop
    Jeg tror jeg ville begynt med ett godt frontsett og en svært god spiller. Kjøp gjerne en med avtagbar front, slik at det nye anlegget ikke blir så attraktivt for de forb*nna tyvene. Som du sikkert forstår, så har ikke jeg heller allverdens med peiling, men jeg oppgraderte nettop min A4 med ny spiller, (heller det vil si bildatamaskin og touchscreen, men uansett) samt ett bra komponentsett framme. Jeg mangler riktig nok litt i de dypeste tonene, men lyden er ivertfall kjempebra. Jeg har brukt under 10k sålangt.
    Hadde tenkt meg et godt komponentsett framme samt en god spiller 12"sub en monoblokk til subben, også lurte jeg også på vilken forsterker jeg burde kjøpt til frontsettet, og på om det er noen vits å kjøpe en 5/6 kanals forsterker med tanke på senere utbygging av anlegget. Har egentlig ikke så mye peil på dette

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •