Et lite granatsjokk... (ny cdspiller)

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 4 av 4
    Intermediate Wibla sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    1,110
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Et lite granatsjokk... (ny cdspiller)

I dag sveiva jeg innom bilradiospesialisten i bergen, og, vel, snubla over en Pioneer DEH-P7900UB som jeg har sikla på en stund... en time senere så var faenskapet ferdig montert og stilt inn... Og du dæven, det var forskjell... integrert delefilter og bedre mp3-dekoder gjorde sitt for å virkelig gi et løft i lydkvalitet i bilen (jeg hadde en 3500MP før, ca 3-4 år gammel..). Angrer igrunn på at jeg ikke kjøpte denne før...

Noe annet som også er kult med denne spilleren er at den tar usbsticks, mp3spillere osv.. egen usb-tilkobling, detta funka knirkefritt med min sandisk sak, den navigerer enheten på usb-tilkoblinga likt som en mp3cd, med mappestruktur...

Har såvidt fått begynt å teste alle mulighetene, men foreløbig er jeg kjempeimponert

Newcomer
    Medlem siden
    May 2004
    Poster
    238
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Dette er vel noe du egentlig visste Wibla..

Men det er desverre mange der ute som tror at roten til god lyd er ett par gode høyttalere og en knall forsterker...

Desverre blir ikke lyden bedre enn det svakeste ledd, og i de fleste tilfeller er dette spilleren...

Folk burde hørt forskjell i en bil med Pioneer DEH-P80MP (spiller bygget for å gjengi høy lyd) og lyden fra en Pioneer DEH-P77MP (Spiller bygget for å gjengi fin lyd)

Disse to spillerene kom omtrent samtidig på markedet for noen år siden og hadde samme prisen.

Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2007
    Poster
    84
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det har skjedd en del på lyd og forsterkerfronten i spillerne siste årene ja

Intermediate Wibla sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    1,110
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jepp.. hadde omtrent like god lyd i gamlebilen om jeg spilte fra vanlig cd, men da hadde jeg et oppsett med eget aktivt delefilter og forsterker på alle kanaler, ergo noe mer komplisert...

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •