Montere uorginal stereo i 2004 volvo v70

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 3 av 3
    Newcomer jabso sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    11
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Montere uorginal stereo i 2004 volvo v70

Har gått till anskaffelse av en Kenwood DDX 7029Y og can bus adapter for volvo inkl overganger for å få knappene på rattet til å virke.

Er det noen her som har byttet stereo i nyere volvo? Jeg har lest på forskjellige forum at det kan bli trøbbel med can bus systemet i bilen feilmeldinger fra forskjellige komponenter kommer ikke fram men smaler seg pga at orginal radioen er fjernet, er det noe i dette eller er det bare tut og kjør. Går forævrig å venter på dobbel din ramma fra volvo så jeg er ikke kommet igang ennå. Er det noen som kan svare på dette??

Kommer forøvrig til å starte en prosjekt tråd når jeg kommer igang...

Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2007
    Poster
    84
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    I noen biler er det klin umulig å gjøre noe som helst uten å få feilmeldinger. Blant annet nyere Peugeoter er helt håpløse på dette, uansett hvor mange adaptere man hiver inn. Men om du får feilmeldinger, så skal det kunne la seg programmere bort hos et Volvo-verksted. Det er jo en av grunnene til at de bruker Can bus.. at man skal kunne programmere inn endringer. Om de VIL, er jo en annen sak. Hold oss oppdatert

Hva slags Volvo er det?

Newcomer jabso sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    11
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    V70 2004. Har på et svensk forum at det ikke er noe problem å programmert bort stereoen. Det er forsåvidt ikke så dårlig lyd i bilen med orginalt anlegg men den spiller ikke mp3 og så har jeg to små troll som trenger litt underholdning på lengre turer, og da er jeg av den kategorien som det ikke holder med systemer ala nextbase det blir litt for jalla for min del. ser at det er mange som velger og sette på et ipod adapter men det er også litt fattigmansprosjekt synes jeg. det finnes jo større modeller av stereoene men de koster jo skjorta og når en spiller som ikke spiller mp3 koster 10000 kroner så er det helt hull i hodet spør du meg.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •