Mitt bygg i Volvo V40 T4 - RF, dynaBel og Infinity

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 1 av 2 1 2 SisteSiste
Viser resultater 1 til 20 av 23
    Intermediate Tandstad sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2005
    Poster
    1,393
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Mitt bygg i Volvo V40 T4 - RF, dynaBel og Infinity

No he eg i ei stund hatt gåande ein byggetråd på bilforumet ang. bilstereoen min, men synes nesten det var litt for gale at eg ikkje la det inn her òg. Anlegget er no så og seie ferdig, alt er på plass utanom frontsett. Kablar til frontsett og forsterkar er på plass, kun sjølve settet som mangler

09.07.07:

Jaja, he akkurat brukt heile(jepp, var såvidt vi fekk tid til å søve, bygde i to bilar samtidig:P) helga på å bygge. For min eigen del så he eg fått strekt alt av kablar som skal skjulast(tok ut alt interiøret for å skjule det skikkeleg), og bygd kassa. Den opprinnelege planen vart litt modifisert etterkvart, men trur løysinga skal bli brukbar. Utstyret som skal inn er som følger:

Allereie innkjøpt:
    Dynabel bf7501
    Dynabel bf1702
    Rockford Fosgate Power HX2 12", rfr 3112(?)
    2*1,5F dynabel kondensatorar
    2*Monstercables signalkablar
    50-kvadrat strømkablar
    Dobbel-DIN dvd-spelar
    Infinity Kappa perfect 5.1 frontsett

Opprinnelege planen gjekk ut på at kassa skulle vere så lita at eg fekk ut reservedekket. Dette går akkurat ikkje, men ser ikkje på det som noko stort problem, då eg for det meste er i ein radius på 30 km heimanfrå, og iløpet av 4 år bak rattet he punktert ein gong. Vidare skulle det fortsatt vere mogleg å få inn seks kasser brus(eg er leier for ungdomsklubben her i bygda, så litt prekert å kunne frakte ein del. He på det meste hatt 20 kasser på ein gong inni bilen) i bagasjen. Dette tviler eg litt på at det gjeng, det blir muligens ikkje meir enn fire. Men litt må ein ofre for godlyden!

No blir oppsettet slik at KUN subben viser i bagasjerommet, resten er skjult bak frontbaffelen. Kassa er forøvrig bygd i 19mm MDF/HDF, medan frontbaffelen består av 25,5mm innerst, og den ytre baffelen som skjuler utstyret er av spon 16mm. Frontbaffelen er altså totalt 41,5mm tjukk

Då stakk eg ut for å ta litt bilder!

10.07.07

50 kvadrat strømkabel i motorrom

Seter tatt ut, kablar skjult under teppa

Der dukka jaggu strømmen opp i andre enden òg

Signalkablar og remote ferdiglagt, spelar kjem seinare

Fredagskvelden kom, og seta måtte innatt!

Eit ganske langt hopp fram til kassa er komen på plass. Her er også bunnen ferdigtrekt med stoff. Litt fargeforskjell var det, menmen, ingen krise!

Acryltetning og avstivarar er på plass for å sikre optimalt resultat frå kassa

Oppsett ovanfrå. Ein kondensator på kvar side, dynabel 2-kanaler fram mot seta

He faktisk litt plass å gå på fram mot seta, slik at varmen he litt rom å kjøle seg på:P

Og der, oppå kassa, ligg 2500w RMS klart til å drive HX2 12". Litt overkill forsterker, men aldri dumt å ha for mykje kraft, pluss at eg er sikra om eg ein gong skulle finne på å kjøpe ein hx2 til.

Dobbel-din spelar frå boss. Regner med denne blir bytta med tida, men kvalitets dobbel-din er rimeleg dyrt enda.

Power HX2 12" DVC. 1000 watt rms, 2000 watt maks.

Til slutt må eg nevne at litt av grunnen til at det tok lenge før bilda kom, var at eg bestilte meg frontsett, Infinity Kappa Perfect 5.1 Imorgon blir det vel trekking av kassa regner eg med, og montering av sub/kablar. Blir litt stress dette :O

11.07.07

Lita oppdatering idag også. Fekk trekt kassa, modifisert kabelskoa til å passe på automatsikringa, og mekka meg ein brakett for festing av automatsikringa i motorrommet. No er også monoblokka blitt montert på toppen.

Akryltetning mellom spon og mdf for å sikre at også her er lufttett

No er også ein liten tepperens av teppet i bagasjerommet lagt med i planen

16.07.07
    Jaja, då var moroa over for ei lita stund, iallfall inntil frontsettet dukker opp. Eit par bilder av oppsettet pdd:

Måtte finne ei original løysing på kor eg kunne plassere automatsikringa. Det vart til slutt under lokket som ligg ved sidan av batteriet. He også lagt opp 50 m2 på minuspolen no.

Bilde av slik bagasjerommet blei til slutt

Ser såvidt kondensatorane når ein kiker inn frå sida. Ein kondensator på kvar si side

Dobbel-DIN spelaren på plass. Spelaren er berre kurrant, men blir brukt fram til eg finn ein bedre til ok pris

La bass-styringa opp ved sida av førerstolen. Skal feste den da, med dobbelsidig teip på sida av stolen tenkte eg

Active CW Lover sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2007
    Poster
    312
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Åssen er den forsterkeren?? Lurer på den samme

Intermediate freddie sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2006
    Poster
    3,175
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ser bra ut dette!

Frontsettet du bestilte, passer det i originalhullene, eller har du tenkt å bygge nye dørsider?

Har du fått testet subforsterker/sub?

Edit: du har ikke en link til den spilleren forresten?

Intermediate
    Medlem siden
    Feb 2005
    Poster
    704
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    ble jo faktisk litt kult med 2 forskjellige farger i bagasjerommet. men hva er prisen på elementet og forsterkeren. Begynner snart å se etter anlegg til russebilen, og det skal rett og slett bare bli best!

Medlem siden
    Feb 2005
    Poster
    1,393
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av CW Lover
    Åssen er den forsterkeren?? Lurer på den samme
    Det eg he fått testa av den virkar veldig bra iallfall. Forsterkaren held stålkontroll over elementet, men så køyrer jo også den 2500w RMS no da Så eg he ikkje noko negativt å seie om den. Gode instillingsmuligheiter! Litt kjedelig at justeringsskruane ikkje he noko form for minimum og maksimum(litt vanskeleg å forklare, men kunne ønske meg ein strek som markerte min og maks, og ikkje berre eit skrue slik det er), men dette er eit mindre problem.

Medlem siden
    Feb 2005
    Poster
    1,393
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av freddie
    Ser bra ut dette!

Frontsettet du bestilte, passer det i originalhullene, eller har du tenkt å bygge nye dørsider?

Har du fått testet subforsterker/sub?

Edit: du har ikke en link til den spilleren forresten?
    Tusen takk

Hmm, er litt spent på akkurat dette sjølv! He dei siste dagane drive og leika med tanken på å bygge nye sider i glassfiber(mykje sidan eg allereie he alt utstyret liggande), og då lage hull til to sett. Eg veit ikkje enda om dette blir ein realitet, men hadde vore veldig artig å prøve seg på!

Subforsterkeren og subben spelar no ja, held veldig bra kontroll på elementet. Litt varmeutvikling når eg spelar HØGT over lengre tid, men dette er pga. litt liten avstand mellom forsterkar og hattehylla, og det hjelp vel heller ikkje på at forsterkaren er montert oppå høgtalerstoff.

He dessverre ikkje link til spelaren :/ Kom gjerne med eit bud om du er interessert i å kjøpe, eg leiker med tanken på å investere i ein Pioneer AVIC-D3, pga fleire muligheiter mtp. GPS feks. Denne spelaren heiter Boss BV9400, men finn svært lite informasjon om han. Kjøpte den sjølv over QXL.

Medlem siden
    Feb 2005
    Poster
    1,393
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av norpimp
    ble jo faktisk litt kult med 2 forskjellige farger i bagasjerommet. men hva er prisen på elementet og forsterkeren. Begynner snart å se etter anlegg til russebilen, og det skal rett og slett bare bli best!
    Tusen takk for det, blei veldig fornøgd sjølv også ja

Hmm, elementet var vel ein del av rockford sin 2003 eller 2004 serie, så det er ikkje i salg lenger. Hadde veil. pris på 5998,-

Forsterkaren blir selt av dynabel.no, til veil. pris 5998,- også denne. Yt henholdsvis 750w RMS, 1500w RMS og 2500w RMS i 4, 2 og 1 ohm.

Litt avhengig av budsjett, men denne forsterkaren på feks eit av dynabel sine toppelement, eller ein Memphis Mojo 12" hadde vore ein rå kombo!

Intermediate PiXeL sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2006
    Poster
    2,709
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Stilig prosjekt, Tanstad!

Har selv hatt Power HX2 12" i en BMW E36 cab, å den sparker greit den. :-)

-Hadde dog litt liten forsterker til den.
    Brukte en av Rockford's Punch forsterkere. Husker ikke helt akkurat hvilken model det var.

Medlem siden
    Feb 2005
    Poster
    1,393
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Takk for det Artig å sjå at det er fleire som he skifta døgnrytme i ferien

Ja, punch blir nok litt lite på denne. Power fortjener power

Medlem siden
    Apr 2006
    Poster
    2,709
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hvordan var det å trekke kabler igjennom Volvo'n da?

I BMW'n jeg hadde var heldigvis batteriet i bagasjerommet, så jeg slapp å måtte igjennom torpedoveggen.

Medlem siden
    Feb 2005
    Poster
    1,393
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Var veldig heldig der, fann ei kabelgjennomføring som var akkurat stor nok, var faktisk såpass trang at det måtte såpe til for å få kabelen igjennom. Største problemet var plasseringa av automatsikringa, dette strevde vi lenge med, for det var så og seie ingen plasser som passa(innanfor dei 30 cm frå batteriet eg ville ha den). Ah, batteriet i bagasjen er jo herlig, slapp unna med kun signalkablar og høgtalerkablar til frontsett fram da?

Medlem siden
    Apr 2006
    Poster
    2,709
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Slapp unna med kun signal- og høyttalerkabler fra bagasjen å fram ja.

Så sparte litt tid og frustrasjon der, gitt.

-men måtte jo uansett ribbe bilen innvendig for å sjule kablene.

Medlem siden
    Feb 2005
    Poster
    1,393
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ja det er klart

Tok du deg bryet med å dempe bilen også eller? Veit ikkje heilt kva eg skal gjere på dette området sjølv ennå..

Medlem siden
    Apr 2006
    Poster
    2,709
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Siden min bil var en cab, så såg jeg ikke helt poenget med å dempe.

Hadde aldri blitt noe bedre uansett.

Medlem siden
    Feb 2005
    Poster
    1,393
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    nei, du seier noko der

demping er jo også rimelig dyrt, så om ein allikevel ikkje ser igjen så mykje i det, er det kanskje like greit å berre droppe det.

Medlem siden
    Apr 2006
    Poster
    2,709
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ja, enig der.

Blir bare masse jobb for et resultat du sansynligvis ikke kommer til å merke noe til uansett.

Men hvis du vil ha en "hifi"-bilstereo, så kan det vel lønne seg.

Men jeg synes slike ting blir overflødig i en bil uansett.

En bilstereo skal trøkke og riste litt. :-D -det er jo det som er morro!

Demping og tweaking kan man heller holde innomhus i anlegget sitt der. ;-)

Intermediate freddie sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2006
    Poster
    3,175
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Dempingen jeg gjør i min bil har egentlig ikke så mye med stereo å gjøre, det er hovedsaklig for å redusere hjulstøy...

Intermediate spade sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2006
    Poster
    1,030
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av PiXeL
    Ja, enig der.

Blir bare masse jobb for et resultat du sansynligvis ikke kommer til å merke noe til uansett.

Men hvis du vil ha en "hifi"-bilstereo, så kan det vel lønne seg.

Men jeg synes slike ting blir overflødig i en bil uansett.

En bilstereo skal trøkke og riste litt. :-D -det er jo det som er morro!

Demping og tweaking kan man heller holde innomhus i anlegget sitt der. ;-)
    Skal du ha noe trøkk i mellombassen bør du dempe dørene dine. Samt reduksjon av støy er jo ikke noe man sier nei til.

Medlem siden
    Feb 2005
    Poster
    1,393
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Driv og mekker litt i bilen idag. Gløymt å oppdatere med at Infinity Kappa Perfect blei valgt bort til fordel for DLS UP5, grunna lagerstatus der eg kjøpte.

Idag skal eg då montere frontsettet. Fann ut at det 5,25"-adapteret som satt i bilen var +-3mm for lite, så eg mekka heller nye ringar i MDF. Og fann då såklart ikkje passeren min, så har leita huset rundt etter blomsterpotter som passer **** for ein drittjobb! Er ferdig med eine adapteret da, har akkurat spraylakka det svart. Kjem vel bilder etterkvart tenker eg!

Expert teddytusen sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2005
    Sted
    Nordfjord
    Poster
    8,659
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Så ikke så verst ut i levende live heller dette mr Tandstad.

Du får ta litt bilder så vi får se hva du har gjort i dag da.

PS: ny jobb på mandag....?
    Jeg HATER mobilversjoner av nettsider...

Side 1 av 2 1 2 SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •