Koble Aktiv monitor til BilSpiller

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 4 av 4
    Intermediate fabian sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    1,964
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Koble Aktiv monitor til BilSpiller

Hei.. Dette dreier seg ikke om bil, men båt, men det går vel ca for det samme. I båten har vi en ganske potent Pioneer CD spiller. Ca 2 år nå tenker jeg, men den er ganske moderne vil jeg tro. Men det jeg lurer på er om jeg kan koble til en aktiv topp rett i spilleren... og få lyd ut.. hehe. Jeg har ikke sett sånn veldig nøye bak spilleren, men det så ut som det var hvertfall 4 phono kontakter der. Hvis denne aktive toppen har en jack utgang/inn(hva blir det egentlig) Og spilleren har en pre-out og jeg bruker en slags overgang eller noe kan jeg få lyd i toppen da?

håper noen forstod hva jeg egnentlig mente, og fint om noen kan komme med noe svar. Jeg har ikke så peiling på bilspillere.

Intermediate fabian sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    1,964
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    ingen som vet noe om dette?

Moderator BEF sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2005
    Poster
    5,837
    Takk & like
    Blogginnlegg
    1
    Nevnt
    6 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av fabian
    Hei.. Dette dreier seg ikke om bil, men båt, men det går vel ca for det samme. I båten har vi en ganske potent Pioneer CD spiller. Ca 2 år nå tenker jeg, men den er ganske moderne vil jeg tro. Men det jeg lurer på er om jeg kan koble til en aktiv topp rett i spilleren... og få lyd ut.. hehe. Jeg har ikke sett sånn veldig nøye bak spilleren, men det så ut som det var hvertfall 4 phono kontakter der. Hvis denne aktive toppen har en jack utgang/inn(hva blir det egentlig) Og spilleren har en pre-out og jeg bruker en slags overgang eller noe kan jeg få lyd i toppen da?

håper noen forstod hva jeg egnentlig mente, og fint om noen kan komme med noe svar. Jeg har ikke så peiling på bilspillere.
    Er ikke noe problem å koble en aktiv høytaller på phono utgangen på en bilspiller. Signalet som er ut fra en bilstereo er det samme som kommer ut fra en hvilken som helst forforsterker,man kan selvfølgelig diskutere kvaliteten på signalet. Er iallefall ikke noe problem å gjøre det.

Intermediate AndreasLie sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2005
    Poster
    1,063
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    bare å bruke en overgang fra phono til jack så funker det.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •