Bilstereo og høytalere til Toyota Carina stasjonsvogn.

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 2 av 2
    Newcomer
    Medlem siden
    May 2007
    Poster
    1
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Question Bilstereo og høytalere til Toyota Carina stasjonsvogn.

Hei! Jeg skal ta over bilen til far og vil oppgradere lyden. Da det er litt med cash i banken må jeg ta det steg for steg. Jeg har bestemt meg for at trinn én må bli ny spiller og høyttalere foran. Nå vil jeg høre om dere har noen tips på bra og billig utstyr.

Til spilleren har jeg foreløpig kun to krav:
    -Den må ha god radio
    -Må ha mulighet til å koble til Mp3 spiller. Jeg trenger kun en enkel inngang og styrer musikken fra Mp3 spilleren. Jeg har ikke og kommer ikke til å skaffe iPod.

Til høytalerne har jeg også noen krav:
    -Jeg vil ha toveis høytalere, dvs. mellomtone/bass og diskant separert.
    -Bass/mellomtone elementet må passe inn i original brønnen på bilen. De sitter i døren og jeg har ikke fått målt dem enda, men det ser ut til å være relativt stor plass.
    -Siden jeg ikke har penger til en sub enda må høytalerne kunne levere god bass, men først og fremst god lyd. Jeg regner med at neste steg vil bli en liten og hissig sub i bagasje rommet.

Det jeg altså håper dere kan hjelpe meg med er konkrete tips på en spiller og 2-veis høytalere. Kanskje noen som har lyttet på dynabel sine (ELTEK AS) eller peerless (ELTEK AS) ???
    Til sist må jeg si at siden jeg har lite penger ber jeg om tips på BILLIG men bra utstyr:???:

Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2006
    Poster
    216
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

En evighet med muligheter!

Her har du jo omtrent like mange muligheter som det finnes folk på planeten, men jeg (siden du spør:P) ville kanskje vurdert Infinity frontsett i en passende prisklasse. Og CDspiller tør jeg nesten ikke si hva som er best av. Jeg ville vel kanskje kikka på pioneer sine, men jeg er vel rimelig inhabil der XD. Men god radio har dem. Det kan ingen ta fra dem og du kan som regel koble til hva det skal være til dem og få fin kontroll på det til slutt. Eneste er vel at det KAN bli litt dyrt.

OG! jeg vil gjerne si nok en gang at frontsett uten extern forsterker blir...tja.. jeg har lyst til å si skikkelig dårlig, men da blir vel folk helt spinnville .

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •