Lurte på

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 3 av 3

Tråd: Lurte på

Newcomer
    Medlem siden
    Apr 2007
    Poster
    1
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Smile Lurte på

hei=) ska bygge anlegg i biln..ute etter høg fin lyd me mye bass.
    åsså lurte eg på om noen har prøvd den nye værsting subb'en til rockford fosgate?? den heter Rockford Fosgate power stage 2. er på 2000 watt maks effekt..

Intermediate AjSelj sin avatar
    Medlem siden
    May 2006
    Poster
    2,206
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

har hørt en

Sitat Opprinnelig postet av rockford
    hei=) ska bygge anlegg i biln..ute etter høg fin lyd me mye bass.
    åsså lurte eg på om noen har prøvd den nye værsting subb'en til rockford fosgate?? den heter Rockford Fosgate power stage 2. er på 2000 watt maks effekt..

Jeg mener å huske at det var Power stage 2 en kammerat av meg har instalert i bilen sin, han var svært fornøyd med det selv hvertfall. Men det er mange svært gode merker og jeg liker fortsatt aller best JLaudio.

Newcomer Nautix sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2004
    Poster
    3
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

har en

Hei!

Jeg har denne subben (T215D2).. Har den i en Passat sedan.
    Byttet fra to Pioneer 10" til denne, og det var absolutt verd det.
    Selv om trykket i bilen ble noe redusert er det helt utrolig hva denne subben kan gjøre alene. Den spiller utrolig dypt, og samtidig er den meget kjapp, noe jeg var ganske skepiskt til at en 15" kunne være.
    Jeg har prøvd den i et par kasser, begge lukket, og ingen av dem optimale, så her er det mye å hente.. Fikk faktisk ikke plass til elementet inni kassene fordi det er så svært, så det er skrudd med membranen pekende inn i og magnetene ut av kassa.
    Er blitt anbefalt rundt 70l med porter for optimalt trykk, om det er det du er ute etter.

Subben drar MYE effekt, bruker selv en bd1501 fra rockford, men kunne med fordel hatt enda mer effekt, særlig siden bd'en ikke er helt stabil i 1 ohm. Men subben fåes jo også i 2X4ohm om dette skulle være noe problem for din del.

Konklusjonen min må være at skal du ha "mye og fin bass" er det sikkert massevis i billigere prisklasser enn denne, men med denne blir det litt mer av alt, den er helt kompromissløs. Du må også regne med en hel liten investering i forsterker. Men jeg er hvertfall veldig fornøyd med min, og det er ikke til å komme fra at jeg koser meg litt hver gang jeg åpner bagasjen og monsteret på nesten 30kg ruver ut av kassa :P

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •