Installasjonshjelp i Bergensområdet?

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 4 av 4
    Newcomer
    Medlem siden
    Apr 2004
    Poster
    143
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Installasjonshjelp i Bergensområdet?

Heisann!

Jeg er heller fersk innen bilstereo og nå står jeg fast.
    Kjøpte for en stund siden et Peerless Definition 6,5" komponentsett. Har nå prøvd å montere dette i familiens Peugeot 806 uten den store suksessen. Jeg har fått på plass mellomtone/bass-elementene, men ikke diskanter og delefiltre.
    I utgangspunktet er det kun dette jeg skal ha på plass, men jeg tenker også på å bytte ut spiller (enkelt) og montere forsterker og evt. sub.

Er det noen som har tid og anledning til å bistå med gode råd og erfaring?

Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2006
    Poster
    216
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

gøy!

Det burde bli utrolig kult!

Jeg monterte diskanten i dørpanelet på bilen min og hadde delefilteret montert inni døra.Dermed slapp jeg å trekke kabel fra døra til bilen mer en èn gang. Funka rimelig brukbart.

Og et lite klynk tilslutt: Værsåsnill å kjøp en forsterker til det frontsettet! Eller noe annet frontsett for den del.

Newcomer
    Medlem siden
    Apr 2004
    Poster
    143
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Må vel nevne at det er originalt plass til diskant i dash, og de som sitter der nå er sikkert originalhøyttalerene. De har selvfølgelig ikke spader men en eller annen kontaktstykke-løsning. I tillegg sitter de fast i dekselet. Virker som om de skal vris ut på et eller annet vis.

Hadde vært kjekt å få litt hjelp så en ihvertfall får en "second opinion" før en evt. gjør noe dumt...

Blogz: Klart forsterker er en enorm fordel.Men, om du har sett en Peugeot 806 så vet du at den ikke har noe bagasjerom, ingen bakseterygg og har helt flatt gulv = hinder for meg, sikkert morsom utfordring for de som kan faget :-)

Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    173
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Tormy
    Må vel nevne at det er originalt plass til diskant i dash, og de som sitter der nå er sikkert originalhøyttalerene. De har selvfølgelig ikke spader men en eller annen kontaktstykke-løsning. I tillegg sitter de fast i dekselet. Virker som om de skal vris ut på et eller annet vis.

Hadde vært kjekt å få litt hjelp så en ihvertfall får en "second opinion" før en evt. gjør noe dumt...

Blogz: Klart forsterker er en enorm fordel.Men, om du har sett en Peugeot 806 så vet du at den ikke har noe bagasjerom, ingen bakseterygg og har helt flatt gulv = hinder for meg, sikkert morsom utfordring for de som kan faget :-)
    Du som skreiv i Bilformet.net også??

Der nevnte jeg att du burde se under dashen, slike biler kan jo ofte ha plass til forsterker der.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •