Skal prøve å komme oss i ringen på tryvann i 08. Forslag til Skikkelig anlegg?! - Side 2

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2
Viser resultater 21 til 25 av 25
    Intermediate Revox sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Poster
    4,206
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Er ganske sykt hva enkelte har med seg på disse bussene. En av de verste bussene jeg har sett hadde med seg et eget lyd teknikker team fra kongsberg lyd & lys, og en trailer for å frakte høyttalerene.. Man så egentlig ikke bussen bak høyttalerene og mellom sangene hørte man et evig brøl fra et campingvogn størrelse diesel aggregat.

Guru Snickers-is sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2003
    Poster
    11,171
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg har i likhet med de fleste andre som er over 19 år her på forumet vært russ. Det er langt fra det morsomste jeg har opplevd i livet, så hvorfor skulle det være det klart dyreste?

Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2005
    Poster
    164
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det er klart russetiden koster. Men det er overhode ikke så dyrt som noen av dere tror.. Man kan ca regne med 10000-15000 kroner pr. hodet, avhengig av hvor mye sponsorinntekter man får inn. Dette er da en buss på 23 stk. DVS 230 000 kroner - 345000 kroner. Så kommer sponsor inntekter og andre jobber man gjør felles, som ekstra inntekter. Da har man fort en buss til 400 000 kroner. Og dette trenger ikke nødvendigvis være penger ut av "vinduet" som noen av dere der ute mener. Ganske mange får solgt bussene sine for omtrent det samme som de la inn i bussen, og noen til og med mer!

Det er også en god del som får solgt bussene sine FØR 17.Mai!!

Så det er ikke så "høl i huet" som mange skal ha det til.

Og siden vi tenker på å begrense kostnadene litt, lurer vi på om det er noen som har mulighet til å hjelpe til med anlegg, eller har noen kontakter til noen som kan skaffe et ganske godt russebuss anlegg.

Så er det noen som har mulighet til å komme med tips eller hjelp, så hadde det vært flott!

Intermediate Ole18 sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Poster
    706
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Leie et vanvittig PA anlegg som ble nevnt her syntes jeg hørtes lurt ut. Russetiden varer tross alt bare 3 uker og da er det liten vits i og kjøpe noe som mest sannsynelig kommer til og bli solgt etter feringa uansett.

Intermediate magnuswb sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    1,695
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Enig med Krispo her. Det er ikke så dyrt som alle skal ha det til, men det når det går gærnt det kan bli FRYKTELIG dyrt. Og det man bruker på bussen får man ofte igjen i salg, og er man heldig går man i 0. (hvis vi ser borti ifra inngangsbilletter, og alkohol)

Jeg mener russetida er verdt hver krone. Moroa med kamerater og den sosiale hyggen er det ingenting som slår. I tillegg til å være en del av et 3 ukers "samfunn" der ingen dømmer deg eller bryr seg om du gjør noe du ikke burde gjort. Frihet. Dette er med eller uten alkohol, velg selv. Du har muligheten til å feste ut så mye du vil og virkelig feire at du er ferdig med 13 års skole....

Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •