Bilstereo for Audi A6 1998 modell?

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 6 av 6
    Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2004
    Poster
    15
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Bilstereo for Audi A6 1998 modell?

Skal kjøpe ny stereo til bilen, men syns det er vanskelig å finne en som passer til resten av designet i bilen. Noen som har en spiller å anbefale? Prisklasse + - kr 5000. Har sett på Pioneer DEH-P75BT, men er noe usikker. Selvfølgelig er lyden også veldig viktig

Newcomer endsiv sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    87
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Før jeg leste hele tråden var det første jeg tenkte Pioneer DEH-P75BT.. dette er en spiller jeg selv har god erfaring med. Den har alle funksjonene man trenger og litt til, og den er i tilleg meget pen å se på... Og det viktigste, nemlig lyden er i kjennt pioneer stil.

Intermediate Qrt sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2006
    Poster
    1,549
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Nå er jeg ikke så inne på bilstereo lengre, men jeg hadde en A3 med Kenwoodspiller tidligere. Dette både så og hørtes bra ut. Ellers så har jo Sony mange spillere med lys som passer inn i audiens rødlilla instrumenter..
    Hadde jeg vært deg så hadde jeg nok sett etter en (pent) brukt spiller til rundt 5 siden det kommer nye modeller heele tiden ..

Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2007
    Poster
    86
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg har akkurat kjøpt meg A6 også og ser etter det samme, men jeg har et ønske til: Mulighet for å spille av DVD'er med MP3. Noen som vet om denne Sony'en kan skifte farge på knappene til rød Sony : MEX-R1 (MEXR1) : Norge ?? Kom gjerne med forslag til andre alternativer også.

Intermediate pettermv sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Poster
    572
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    En ting du bør sjekke ut, er om du har innebygget subwoofer originalt fra Audi. Faren min hadde en slik en gang(dog fra 2000, men samme bil) og han fant ut etter en tid at det var en innebygd sub originalt i den. Så hvis det er tilfelle her, pass på at du får riktige utganger.

Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2007
    Poster
    86
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Tror ikke det er noen sub på min 2001 modell. Regner med å gå for denne prisgunstige JVC'en fra Komplett.no - JVC KD-DV4202 CD/DVD-Receiver, 4x45W Max, RDS-radio, Fjernkontroll Den har det jeg trenger og designet er helt greit.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •