VW Passat Dynaudio og IPOD tilkobling.

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 4 av 4
    Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    3
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

VW Passat Dynaudio og IPOD tilkobling.

Er det noen som har funnet en måte å koble IPod til RCD500 m dynaudio og den obligatoriske CDskifteren i den nye Passaten, og kan verifisere at det fungerer? Hvordan er evt integrasjonen med styring på radioen og bruk av multifunksjonsratt?

I følge VW norge går det ikke an. Men dersom jeg i verste fall ofrer CDskifteren som finnes i hanskerommet, blir jo en inngang til overs. Denne må da kunne benyttes?

Ser det finnes en Dension IceLink Plus, men har ikke funnet noen som har prøvet ut dette.

Synes forøvrig det er elendig at dette ikke er klargjort på en relativt dyr bilstereo.

Active Flateng sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    340
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hvis du har den nye Passaten så finnes det en tilkobling som heter 1k0 051 444. Men denne må kobles på CD skifter inngangen, slik at du ikke får brukt CD skifteren. Du får heller ikke styrt alle spillelistene dine. Ikke umulig at disse kan noe rart Multimedia Interface for Bil - Audio/Video Service som du får brukt. Husker ikke om de har direkte Ipod tilkoblig, men mener de overgang til phono. Og det finnes jo overgang fra phono til Ipod.

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2004
    Poster
    229
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Dension Ice Link fungerer optimalt. Har ikke Passat men en BMW 3-serie. Min bil hadde ikke CD-veksler så den slapp jeg å ofre. Koblet Ice Link'en på stereoen og alt var oppe å gikk i løpet av en halv time. Det inkluderte da demontering og remontering.

Kan absolutt anbefale Dension Ice Link.

Jeg kjøpte min gjennom densionsweden.com da de norske forhandlerne jeg var i kontakt med ikke ytet tilfredsstillende support. Den svenske forhandleren er utmerket.

Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2007
    Poster
    44
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Dynaudio i 2005 modell Golf

Hei, ser det har vært diskutert noe annet på denne tråden.. Er det noen som vet om man kan kjøpe et Dynaudio system og montere i en eldre golf? Evt hvor og hvilket system. Takker hvis noen har peil :-)

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •