Kondensatorer.. - Side 3

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 3 av 3 FørsteFørste 1 2 3
Viser resultater 41 til 42 av 42
    Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2008
    Poster
    2
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av olesor
    Jeg har et spørsmål her: Jeg og noen kamerater holder på med russebil anlegg, da vi er russ denne våren. Vi har imidlertid fått et lite problem. Vi har tre forsterkere; to på 800 watt og en på 1000 watt. De to på 800 watt har tilkoblet to subber, mens forsterkeren på 1000 w kjører fire mellomtone/diskant høyttalere. Vi har et eget batteri til anlegget, samt et separat "kjørebatteri". Problemet vårt er rett og slett at forsterkeren på 1000 w ikke vil spille musikk, men går heller i "protect".. De to andre forsterkerne derimot lyser grønt og fungere knall bra.

Noen som har noen innspill til hva som kan være galt her?

På forhånd takk..

Tror det er mulig at jordingen ikke er korrekt. sjekk all kablingen til forsterkeren på nytt og vær nøye.

Newcomer
    Medlem siden
    May 2004
    Poster
    238
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av olesor
    Jeg har et spørsmål her: Jeg og noen kamerater holder på med russebil anlegg, da vi er russ denne våren. Vi har imidlertid fått et lite problem. Vi har tre forsterkere; to på 800 watt og en på 1000 watt. De to på 800 watt har tilkoblet to subber, mens forsterkeren på 1000 w kjører fire mellomtone/diskant høyttalere. Vi har et eget batteri til anlegget, samt et separat "kjørebatteri". Problemet vårt er rett og slett at forsterkeren på 1000 w ikke vil spille musikk, men går heller i "protect".. De to andre forsterkerne derimot lyser grønt og fungere knall bra.

Noen som har noen innspill til hva som kan være galt her?

På forhånd takk..
    Alle batteriene er knyttet til bilens dynamo regner jeg med?

Kan jo hende at 1000w ampen er mer kresen på spenningen og derfor går i protect ved for lav spennings, mens de to andre bare lar det stå til..

Side 3 av 3 FørsteFørste 1 2 3

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •