Audi TT - Prosjekt startet - Side 5

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 5 av 5 FørsteFørste 1 2 3 4 5
Viser resultater 81 til 96 av 96
    Intermediate kid sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    2,386
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Tror jeg har hatt to ferier på to år nå, så vet hva du mener. Men er deilig med ferie en gang i blandt, iallefall for oss som jobber hver eneste dag. Sånn sett, var det greit å gå på skole isteden. Hehe! Men blir dårlig med penger på skolebenken... :razz: Tja, vi får se .. spørs egentlig mest på lommeboka vedr. frontsettet, da jeg skal legge mest i bagasjerommet. Men ser for meg et sett mellom 4000-12.000 til fronten. Bagasjen kunne jeg tenke meg å legge rundt 18-30.000 i, pluss en del arbeidstimer.. Men vi får se, pleier å strekke meg til det som frister mest..

Active
    Medlem siden
    Apr 2006
    Poster
    332
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av kid
    Tror jeg har hatt to ferier på to år nå, så vet hva du mener. Men er deilig med ferie en gang i blandt, iallefall for oss som jobber hver eneste dag. Sånn sett, var det greit å gå på skole isteden. Hehe! Men blir dårlig med penger på skolebenken... :razz: Tja, vi får se .. spørs egentlig mest på lommeboka vedr. frontsettet, da jeg skal legge mest i bagasjerommet. Men ser for meg et sett mellom 4000-12.000 til fronten. Bagasjen kunne jeg tenke meg å legge rundt 18-30.000 i, pluss en del arbeidstimer.. Men vi får se, pleier å strekke meg til det som frister mest..
    Hehe! Vet hvordan det er med ferier... Går selv fortsatt på skole. Siste året nå. Men, jeg er medeier i et firma, så ett par timer på jobben hver dag blir det alltid!! Pluss at absolutt alle ferier som skolen har går med til jobb! :razz: Må det, for og kunne ta over firmaet helt når den tiden kommer! (Driver ikke du også eget firma da Jørgen? Tror jeg har forstått det sånn...)

Ang frontsett, så lurer jeg fortsatt på det fra Focal. Forestiller meg at det er bra, siden Focal Jmlab er bra... Pleier som regel og strekke meg til det jeg kan jeg også! Ulempe eller ei? Det kan diskuteres... :razz:

Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    2,386
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Spennende!
    Hva slags firma driver du?

Det er gøy å drive for seg selv, selv om det ofte er lange dager og veldig krevende. Men man føler iallefall man har oppnådd noe ekstra. Jeg har en fast stilling som telemontør, så driver firmaet foreløpig "på si", så det blir noen ekstra kroner til blandt annet bilen.. Har tatt seg litt opp i det siste, så med en innsats og hvis jeg tør å ta en sjangs, kan det hende jeg satser heltid etterhvert, vi får se:wink:

Hadde jo vært kjekt med en utdanning også.. tja(??):?

Focal til bil låter meget bra i mine ører iallefall... men det er vel en smaksak som alt annet. I de litt dyrere modellene får man jo den herlige diskanten også... Wo-ho! :razz:

Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    2,386
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Prøvd meg litt som fotograf, garasjene og lysene får frem en racing følelse i samspill med bilen, samt containeren og søppelet i gaten er ment som litt "streetracing/bakgårds kjøring" følelse. Prøvd å være kreativ, resultatet får dere bedømme selv

Newcomer Anima sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2006
    Poster
    38
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Tipper mye av økonomien går til bensin ? hehe.. gratulerer med flott bil Kid! Audi TT er snadder, blir nok mange timer bak rattet når du er ferdig tenker jeg

Expert
    Medlem siden
    Sep 2003
    Poster
    7,881
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    nydelig bil.. men er den ikke litt høy?!

Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    2,386
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Takker & bukker.
    Har vel kjørt nærmere 12-15.000 siden Januar(arbeidsbil + privat), så begynner å bli rimelig lei asfalt. Men, skal bli deilig med enda litt mer underholdning i bilen! :twisted:

Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    2,386
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av skorob
    nydelig bil.. men er den ikke litt høy?!
    Spørs hva det var ment som?:razz: Har justerbart senkesett på, men vi bor da i Norge! Vurderer et bodykit og lambodører, så får se etterhvert :wink:

Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2006
    Poster
    68
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Flott TT du har, blir gøy å se hvordan bagasjerommet blir!

Selv ville jeg valgt en Opel Speedster skulle jeg hatt en tilsvarende bil

Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    2,386
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Takk for det!
    De kjente feilene på TT er jo barnemat kontra alle feilene som har vært med Speedster da, hørt om folk som har betalt i overkant av 30.000 for å fikse opp i disse tingene på Speedsteren. Ellers er Opel'en en morsom bil, som kunne blitt tøff. 2,2l er jo heller ikke så dumt.

Active
    Medlem siden
    Apr 2006
    Poster
    332
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Spennende!
    Hva slags firma driver du?

Det er gøy å drive for seg selv, selv om det ofte er lange dager og veldig krevende. Men man føler iallefall man har oppnådd noe ekstra. Jeg har en fast stilling som telemontør, så driver firmaet foreløpig "på si", så det blir noen ekstra kroner til blandt annet bilen.. Har tatt seg litt opp i det siste, så med en innsats og hvis jeg tør å ta en sjangs, kan det hende jeg satser heltid etterhvert, vi får se:wink:

Hadde jo vært kjekt med en utdanning også.. tja(??):?

Focal til bil låter meget bra i mine ører iallefall... men det er vel en smaksak som alt annet. I de litt dyrere modellene får man jo den herlige diskanten også... Wo-ho! :razz:
    Driver et firma som heter Fredrik Svensson A/S i Sandefjord. Det er "stefaren" min som eier det nå. Men, tiden kommer da jeg skal ta over for han. Han har drevet firmaet i over 30år. Så det er et stort firma, som driver med produskjon av deler til oljeindustrien hele verden rundt. Pluss alt mulig annet av spesial deler til omtrent absolutt alt mulig! (computer numeric control heter det) Går på en linje som heter Teknikk og Industriell Produksjon hvor jeg går på CNC maskinerings teknikk+at jeg skal gå ingeniør høyskole senere... Da har jeg masse kompetanse til og drive firmaet videre! Focal i dyrere serie er bra!

Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    2,386
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Høres spennende ut!
    Burde være en del kroner i det markedet der også, så det er bare å stå på da! :wink: Kunne ønske jeg "orket" å sitte ut på skolebenken, men men, vi kan vel ikke alle være like Stå på!

Newcomer matador sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2005
    Poster
    266
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    gratulerr med lekker bil bodde selv i Larvik for mange år siden. Men hyggelig å se at bilstereo interesen tar seg opp også i Larvik... før var det bare meg som deltok i konkurranser Fikk du lyttet til Focal frontsettet og er den kommet noe videre med monteringen? hvilken Focal frontsett skulle du ha forresten?

Expert
    Medlem siden
    Sep 2003
    Poster
    7,881
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Spørs hva det var ment som?:razz: Har justerbart senkesett på, men vi bor da i Norge! Vurderer et bodykit og lambodører, så får se etterhvert :wink:

Høres bra/harry ut .. hehe. Er nok kanskje bildet som lyver litt på høyden, ikke vet jeg. Hva slags senkesett er det satt på den da ?

Active
    Medlem siden
    Apr 2006
    Poster
    332
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av skorob
    Høres bra/harry ut .. hehe. Er nok kanskje bildet som lyver litt på høyden, ikke vet jeg. Hva slags senkesett er det satt på den da ?
    Nå skal jeg ikke svare for Kid, men jeg tror det er skyggen som kommer fra høyre side av bilen (lysene bak bilen, sånn vi ser den på bildet) som gjør det at den ser såpass "høy" ut... Skyggene under bilen, med andre ord... :razz: Forresten veldig stilig bilde Kid! Fikk litt "streetracing" følelse av det faktisk!

Active
    Medlem siden
    Apr 2006
    Poster
    332
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Høres spennende ut!
    Burde være en del kroner i det markedet der også, så det er bare å stå på da! :wink: Kunne ønske jeg "orket" å sitte ut på skolebenken, men men, vi kan vel ikke alle være like Stå på!
    Ja, der er det MASSE penger og hente! Så lenge man gidder og stå på! Og det må man jo så absolutt visst man skal få til noe...

Er enig med deg når det gjelder skolebenken! Det er et skikkelig slit... Men, jeg synes det lønner seg! Hadde jeg sluttet på skolen for noen år siden... Så hadde jeg nok aldri kunnet klare og ta ingeniør høyskole senere!! Så det er flere måter det betaler seg tilbake på også. :razz: Vi kan definitivt ikke være like alle sammen! Det hadde vært kjedelig det...

Side 5 av 5 FørsteFørste 1 2 3 4 5

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •