Sub valg...???? - Side 2

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2
Viser resultater 21 til 24 av 24
    Intermediate CFD sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2004
    Poster
    1,054
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Har generelt ikke så veldig mye peiling på bilstereo (har satt opp noen systemer ,men ingen ekspert). Men jeg ser det blir linket til elementer som har følsomhet på 87db og lavere? Skal man spille høyt så må man ha elementer med høy følsomhet. Dynabel selger noen fine peerless resolution som er rimelige og har høy følsomhet og lang slaglengde. Har ikke hørt dem selv ,men etter hva jeg har hørt av peerless (les XXLS) så tviler jeg ikke et sekund på at dette er gode elementer.

Ganske fine kurver på det elementet også

Newcomer
    Medlem siden
    May 2004
    Poster
    238
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av CFD
    Men jeg ser det blir linket til elementer som har følsomhet på 87db og lavere? Skal man spille høyt så må man ha elementer med høy følsomhet.
    Ikke nødvendigvis alltid riktig...

Active
    Medlem siden
    Sep 2006
    Poster
    416
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av CFD
    Har generelt ikke så veldig mye peiling på bilstereo (har satt opp noen systemer ,men ingen ekspert). Men jeg ser det blir linket til elementer som har følsomhet på 87db og lavere? Skal man spille høyt så må man ha elementer med høy følsomhet. Dynabel selger noen fine peerless resolution som er rimelige og har høy følsomhet og lang slaglengde. Har ikke hørt dem selv ,men etter hva jeg har hørt av peerless (les XXLS) så tviler jeg ikke et sekund på at dette er gode elementer.

Ganske fine kurver på det elementet også
    Det er fler faktorer som spiller inn på ett element, enn bare følsomheten og xmax. for at det skal spille høyt,dypt og pent

Newcomer Suicide666 sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2006
    Poster
    47
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    har bestemt meg for å kjøre 2 * cerwin vega med 2*2 ohms spoler så jeg kan koble de i 2 ohm på forsterkeren...

Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •