Spørsmål angående forsterker.

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 9 av 9
    Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2006
    Poster
    7
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Spørsmål angående forsterker.

Hei folkens. Har akkurat kjøpt meg en forsterker. Brukt sådan. Jeg lurer på om den tåler høyvolts linjeutganger fra nyere spillere. Forsterkeren jeg har kjøpt er en Phoenix Gold Oulaw 1845.

Expert pahf sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    5,908
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Oi, der har du fått i deg en legende av en forsterker. Husker når jeg var en 12-13år drømte jeg om å ha en outlaw engang, men det er vel ikke stort mr enn en m50 og en m100 under chassiet syns jeg huske?

Hvorfor skal den ikke fungere med linjeutgangene?

Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2006
    Poster
    7
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jah, M50 og M100. Det er en legende, ja. Jeg ble helt panisk da jeg tilfeldigvis snublet over den på et engelsk forum... Måtte bare ha den! Uansett, jeg har fått tenkt litt og ser at det er et håpløst spørsmål, det er jo bare å justere ned gain dersom linjevolumet skulle være for høyt! Ellers har jeg liksom 2 Alpine V12 MRV-1507 og 1 stk V12 MRV-T407.. Sliter med plassering her.. Noen forslag til hvordan jeg skal gjøre det i dette bagasjerommet?

Kan også nevne at jeg må ha plass til 4 10" subber i kasse..... :S

Expert pahf sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    5,908
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Såvidt jeg minns fra bf.net så har du en lexus? Og det betyr da at du ikke har plenty av plass. Så med 2-3 ekstra forsterkere +en outlaw, tror jeg det skal godt gjøres å få inn en 8" inn der

Men med en litt fancy install og små lukkede kasser i en glassfiber sak vil kanskje gjøre susen?

Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2006
    Poster
    7
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av pahf
    Såvidt jeg minns fra bf.net så har du en lexus? Og det betyr da at du ikke har plenty av plass. Så med 2-3 ekstra forsterkere +en outlaw, tror jeg det skal godt gjøres å få inn en 8" inn der

Men med en litt fancy install og små lukkede kasser i en glassfiber sak vil kanskje gjøre susen?
    Ifølge baklyktene min e så MÅ det være en Lexus... 4 10" skal inn... jeg skal omså bygge i etasjer...

Expert pahf sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    5,908
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    hehe, hvorfor på død og liv 4x10? men nok om det, det må vel gå an å få til en slik install, hva med glassfiber og 2x10 i hvert hjulbue av bagasjerommet? Og ampene i mellom der, er jo en mulighet, med god demping .

Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2006
    Poster
    7
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av pahf
    hehe, hvorfor på død og liv 4x10? men nok om det, det må vel gå an å få til en slik install, hva med glassfiber og 2x10 i hvert hjulbue av bagasjerommet? Og ampene i mellom der, er jo en mulighet, med god demping .
    Det kan funke finfint.... Vanskelig kassebygging da.... Får se hva mekanikeren finner på.... Takk for forslag, det videreformidles...

Expert pahf sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    5,908
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Tror ikke det behøver å bli så dumt, litt stilig hvis du vinkler outlawen litt oppover bak da, det gjør seg

Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2006
    Poster
    7
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg skal vinkle den slik at hele forsterkeren vises. I tillegg har jeg kjøpt meg en Phoenix Gold FAS2300 - Frank Amp'n Stein (for de som kjenner til den). ANER ikke hvordan jeg skal få plass til alt dette..

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •