Sitat Opprinnelig postet av kid
Helt enig.

Er ikke interessert i å ha en kabel slengende ned fra dashbordet i min bil iallefall... Men dette er uansett veldig spennende. Dette skal ihvertfall jeg ta en nøyere titt på.. og kanskje prøve ut..

Med en liten mod. burde det jo la seg gjøre å flytte tilkoplingen bak på spilleren :wink:

Kan jeg spørre hva slags disk du bruker carlh?
Heisann!
Jeg bruker en SaroTech som en kollega kjøpte i Singapore for 300 kr.
Det er rett og slett en helt vanlig "skjortelommedisk" altså en 2,5" bærbar HD i ett lite casing/boks, med en enkelt mini-USB tilkobling (slik som ofte er på digitalkameraer, etc.).

Det som er litt kuult er jo at min spiller har USBen nettopp på baksiden av spilleren.
Dette er noe Kenwood har tenkt på, men fyamei for noe strev å montere spilleren. Jeg gadd ikke knekke fingre og tær og bøye albuer gale veien så jeg pelte fra hverandre hele midtkonsollen på Golf'en min og da hjalp det.
La opp kabelen slik at den går langs med innersiden av mistkonsollet, ned på høyresiden, og får da ut kabelen ved bena til passasjeren.
Derfra har jeg trukket den tilbake opp til midtkonsoll-rommet (rett under varmeapparat-innstilllingene i Golf...) hvor jeg har disken liggende (eller en USB-penn om du vil).

Snedig total-løsning syntes jeg selv i forhold til en spiller med HD til mangemangemange tusen, men fremdeles ikke happy med radio-delen til spilleren da.... :evil:

P.S. Noe stort med modding blir vel vanskelig å utføre (les; ikke umulig) ettersom de aller fleste spillerene er RIMELIG trange inni... Men det finnes jo kabler/kontakter på USB med 90 graders knekk og det hjelper jo litt. Kunne kanskje trukket denne tilbake inn dashbordet med en gang og så ned på innersiden? Bare et lite forslag...
Eller kjøpe Kenwood slik at man faktisk HAR USBen på baksiden. :-D

Noen som får noen ennå bedre idéer? LEGG DET INN I DENNE TRÅDEN, slik at alle kan nyte godt av din erfaring! :-)