Jvc Kdavx1

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 11 av 11

Tråd: Jvc Kdavx1

Newcomer
    Medlem siden
    Apr 2004
    Poster
    128
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Jvc Kdavx1

Hei,

Noen som har erfaring med denne? Ser at Elkjøp selger denne til litt over 4000 kr: http://www.elkjop.no/is-bin/INTERSHO...specification#

Synes den ser veldig bra ut

Newcomer SunZeeker sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2005
    Poster
    183
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Grei pris. Har selv denne spilleren i bilen og er godt fornøyd. Den har alt hva du trenger og mere til. Selv kjøpte jeg den for at jeg synes den ser utrolig bra ut samt den passer perfekt til bilen's interiør. På 3 toms skjermen kan du spille av musikk dvd'er eller brenne noen vcd/dvd filmer etter eget ønske for avspilling. Utganger for å koble til flere tv skjermer eks to stk lcd til nakkestøtter vil lett la seg montere. Pent og godt bilde på 3 tommeren med gode menyer for ønskede lyd og bildejusteringer. Anbefales

Newcomer
    Medlem siden
    Apr 2004
    Poster
    128
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Høres bra ut. Hvor lett er det å koble den? Noe man klarer selv..er en smule ny når det gjelder bilstereo. Trenger man DAB-antenne (evt hvor skaffet du den?).

Medlem siden
    Jun 2005
    Poster
    183
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Lekende lett Du har helt sikkert en standard iso plugg i bilen din som er tilkoblet spilleren du har nå. Samt en plugg for FM radio. Medfølgende jvc spilleren er det en iso plugg som med ene enden skal inn i hovedenheten på spilleren, og i andre enden sitter det samme isoplugg som passer til den som du har i bilen. Når dette er tilkoblet er spilleren klar til bruk. Foruten finnes det også utganger/innganger til dab radio, fm, dvd skjermer, ryggekamera o.l. Disse kablene er merket og kobles lett fra eller til ønsket kilde. Elkjøp har sikkert en dab antenne du kan få kjøpt, om ikke har din nærmeste bilstereoforhandler dette. Inngang for antenne tilhørende DAB og FM radionett er merket på kabel bakpå hovedenheten.

Medlem siden
    Jun 2005
    Poster
    183
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Dersom du ønsker hjelp eller noen til å vise deg hvordan bytte cd spiller i bil for første gang kan sikkert en selger hos din nærmeste bilstereobutikk gjøre dette for deg på under 5 minutter.

Newcomer
    Medlem siden
    Apr 2004
    Poster
    128
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Takk for rask respons Da blir det en slik en på meg i morgen. Skal nok klare å sette den inn selv hvis det ikke er verre enn du skisserer.

Newcomer
    Medlem siden
    Apr 2004
    Poster
    128
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Fikk endelig råd til å kjøpe denne spilleren i dag. Hadde bilen inne på reparasjon, og ba de om å installere den i min Skoda Fabia. Trodde dette var plankekjøring, men de klarte ikke å få den til å virke. Dvs. at den slo seg på, og man fikk spilt av cd. Problemet er bare at den ikke vil starte igjen etter å først ha skrudd den av. I tillegg fant jeg ingen FM-mottaker i spilleren. Noen som vet hva som står på kabelen der den skal inn? Vet ikke om skoda har en annen type FM-mottaker?

I tillegg fikk jeg ikke opp noe video. Ble litt skuffet da jeg leste at denne ikke kan brukes under kjøring, men må kobles til håndbrekket før den kan benyttes. Stemmer dette, eller er det mulig å omgå dette. Hvis ikke har jeg ikke noe behov for denne spilleren.

Noen som kan hjelpe meg litt?

Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2006
    Poster
    115
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Heisann , du må koble den til jord, da skal du se det blir bilde. Men det er ikke lov til å bruke mens du kjører. Men skjønte ikke helt den med fm mottakeren, det er jo bare en inngang fra eksisterende fm antenne på bilen som skal inn i spilleren.

Newcomer
    Medlem siden
    Apr 2004
    Poster
    128
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    hmmm, er vel den kontakten som er helt sort uten label det da (FM). Men hvordan jorder man spilleren? Og hva er grunnen til at jeg ikke får slått spilleren på etter ha slått den av? Eneste måten å få strøm på, er å trykke på knappen for å få ut cd - først da reagerer den.

Newcomer bigscreen sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2003
    Poster
    210
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Feilkobling av styrestrøm fra tenning? Styrestrømskabel må kobles på kabel som har faststrøm når tenninga er på og motoren går. Eventuellt så kobles den på ledning som har konstantstrøm hele tiden men da må du slå av spilleren manuellt etter at du har slått av tenninga.

Newcomer
    Medlem siden
    Apr 2004
    Poster
    128
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    jaha...sa meg lite. jeg har to kontakter (iso-kontakter) og en FM-antenne kontakt. Med ISO-pluggene kan man ikke bomme, så jeg står fast. Har tenkt å levere den inn til Oslo bilstereo for å få det installert.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •