Anlegg i Bmw 320i e36 - Side 2

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2
Viser resultater 21 til 22 av 22
    Intermediate Cervin sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2006
    Poster
    673
    Takk & like
    Blogginnlegg
    1
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av eivind_
    Jeg har også en E36 sedan, hvor jeg har satt inn 12" sub fra Pioneer i bagasjen, for å få nok trøkk igjennom stålplaten, samt 6x9" i hattehylle. Foran har jeg et kit fra Pioneer som passer i de originale hullene, men med diskanter oppå dashbordet for å løfte lydbildet litt. Det fungerer utmerket, men det er en markert "forskyvning" i lydbildet siden frontsettet blir altfor pinglete i forhold til bak. Jeg har trikset mye med delefilter og instillingere i min Pioneer hovedenhet, men det er umulig å få frontene til å gi nok i mellomtoneområdet til at det høres riktig ut. Hvis man skal ta skrittet noe lenger i en E36 vil jeg anbefale en ombygging i døren, slik at man kan få inn noe litt større mellomtoneelement i front. Hvis du bor i Oslo er det bare å komme å høre hvis du vil. Vi entusiaster må jo holde litt sammen!
    Helt enig, har samme kit fra audiobank foran og bak jeg, og kjører omtrent 1/3 bak 2/3 foran, og dette gir et litt likt bilde, men mellomtonen dør veldig bort, spesielt hvis en også har en passasjer foran. Da kan gjerne diskanten også bli litt tam hvis han har lange bein (mine diskanter står der di ogriginale diskantene sto). Bilradiospesialisten har noe man kan montere på dørene så man får plass til 6x9 foran, tor kansje også di har en som gjør at du kan få¨2x 6" i dørene foran, og disse sier di i allefall at skal fungere veldig bra.

Hvis jeg får råd skal jeg kjøre DLS foran senere i sommer tenkte jeg, Har god tro på at dette kan bli både vakkert og bra. Tror også noe av grunnen til at sub'en låter bra hos eivind er at 6x9'ene slipper gjennom veldig mye av lyden.

Newcomer vegardxf sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2005
    Poster
    284
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av tuniluni
    hei, jeg trenger hjelp/ anbefalinger til anlegg i bmw. skulle gjerne hatt det beste og billigste på markedet. noen forslag? :razz:

jeg kjøpte en JBL SPL1200 på bilvarehuset til 1600kr (inkludert kasse). den spiller etter min mening veldig bra. den er oppgitt til 500W. bilen rister og man føler trykket selv i en mercede :P
    LG 70UH700. KenKreisel x5. Velodyne EQ-Max12. Denon 3311. ATI AT1807. Rega Planar 3. PS4. HTPC. Sony BDP-S3700.

Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •