logitech z-2200 i bil!

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 4 av 4
    Newcomer
    Medlem siden
    Jul 2005
    Poster
    7
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

logitech z-2200 i bil!

hva trenger jeg for å få dette anlegget i en bil? trenger bare strømmen så jeg lurer på om jeg kan bruke det strømutaket som ladere og tennere bruker? stemmer dette? og hvilke kabel/ kabler trenger j for dette?

Intermediate Msport sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2006
    Poster
    2,812
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Pc høytalere i bil?

Har du tenkt på å bruke pc-høytalere i bil? Det ville ikke jeg ha anbefalt deg. Den viktigste grunnen er klima i bilen. Det er ganske forskjellig fra hva man har inne på kontoret. I bilen svinger det fra kanskje -25 til +50 i løpet av året. Stor fare for ganske fuktig luft ved feks regnvær. Disse forholdene tror jeg ikke de pc høytalerene er bygd for.

Hva det gjelder en omformer for å kunne bruke dette sette, vet jeg ikke om hva man kan bruke. En 230v til 12v pleier dem å koste litt. Sjekk feks på Clas Ohlson eller Biltema for en liten indikasjon.

Jeg hadde tenkt meg nøye om først og sett meg om etter noen ferdige bilstero kit med basskasse, høytalere og forsterker. Da for du noe som tåler "vær og vind" mye bedre. Mitt tips!

Moderator HåkonN sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2005
    Poster
    6,958
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Fleiper du? PC-høyttalere i bilen? :?

Dette høres litt jalla ut spør du meg, Yallan..

Hvordan skal du feste høyttalerene? Hva skjer hvis du skulle være så uheldig å kollidere, med høyttalere flyvendes rundt i bilen???

Uansett, du trenger en spiller med line-out, og en 12V/230V adapter som du finner som nevnt over på blant annet Elfa/Clas Olson etc...

Intermediate Msport sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2006
    Poster
    2,812
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Bare et liten tanke til. Delefrekvensen på suben og satelitt høytalerene er vel ganske høy i forhold til hva man vanligvis bruker i bil? Men er man ikke så nøye på det går det vel greit...

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •