Sjekk den her bilen.

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 1 av 2 1 2 SisteSiste
Viser resultater 1 til 20 av 37
    Intermediate Electra sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2004
    Poster
    3,225
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Sjekk den her bilen.

Han her satsar på det meste innan lyd og bilde i bilen sin.

http://www.carputer.no/index.php?nam...iewtopic&t=957

Newcomer Adyton sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2004
    Poster
    267
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Talking Skikkelig sersiøs bil-underholdning

.. og muligvis litt sci-fi ;-). Går noe galt her, er det bare å få tak i en feilsøker fra Hell.

Intermediate
    Medlem siden
    Mar 2006
    Poster
    578
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Mye snacks der ja! Virkelig imponerende for å si det mildt.

Expert antiloop sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2004
    Poster
    7,385
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Må ha brukbart budsjett for et sånn prosjekt!

Intermediate Cervin sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2006
    Poster
    673
    Takk & like
    Blogginnlegg
    1
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ja det er helt sikkert, men Xbox xbox 360 og ps2 og data og mediasenter og, og, jeg blir skremt her.. Hvorfor!!??!

Intermediate PiXeL sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2006
    Poster
    2,709
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Må nok regne med at han har endel sponsorer bak seg... ;-)
    Evnt. han jobber i en sånn bil-tuning-styling-stereo-dilldall butikk, og får heftige rabatter...

Medlem siden
    Jun 2006
    Poster
    673
    Takk & like
    Blogginnlegg
    1
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Las ikke alt, men som jeg kunne se var kenwood interesert i å sponse med noen deler, og han hadde en annen sponsor som han fikk 2 ting av, tingene han fikk virket ikke videre dyre. Helt ærlig syns jeg det virker som fyren har tatt opp et heftig lån for å få til bilen han drømmer om men jeg syntes han drar det litt for langt med unødvendige ting han ikke egentli har bruk for.

Medlem siden
    Apr 2006
    Poster
    2,709
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Mye mulig han har lån oppetter ørene ja..
    Men dette er jo en teit måte å bruke penger på. Kommer til å gå stort i minus den dagen han skal selge bilen sin. -Det er jo tross alt bare en "gammel" Celica... ;-)

EDIT: Men for all del.. Hvem er jeg til og dømme andre. Har brukt penger på mye dritt oppigjennom tiden jeg også :-)
    Stå på! ;-)

Intermediate mattman sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2005
    Poster
    736
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Investere såpass i en bil har jeg aldri forstått. Føler biler har så lett for å ødelegges / stjeles / krasjes, at risikoen blir for stor. Dessuten får du bare brukt utstyret i en liten del av tiden - ettersom det bare er i bilen.

Expert Pogwaq sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2003
    Poster
    5,452
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Er jo nok av de som liker å sitte i parkerte biler og høre på bass. ;-)

Medlem siden
    Apr 2006
    Poster
    2,709
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Vil nok tro denne karen tilbringer endel tid på råne-stripa ja..

menmen.., noen er bitt av AV-basillen, andre av "gatebil-basillen"...

Newcomer matador sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2005
    Poster
    266
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    ikke var så dømmnde folkens, kjenner han så vidt men han er meget sakindig oppegående og kan elektronikk/data og driver som spiller utvikler så tror ikke han trenger å ta opp noe lån men som alt annet det er jo en prioriterings sak om hvordan man vil bruke pengane sine.... fortjener respekt en sånt prosjekt da mye og mange "nye" problemer må løses underveis da ingen har prøvd dette før på samme "overdrevet" måtte. Personlig utenfor min egen interese da å se på tv i bilen er uaktuelt selv om jeg selv i 90 året var den første til å montere en Supernitendo i bilen og koblet pc på anlegget med 21" på panseret og mørkt garasje.... gikk MANGE timer med Quake og Unreal spill i bilen... hehe... det var kjempe moro med så nær lyd og stor dynamikk gitt... ellers uansett bil du kjøper så er det alltid dårlig investering om den ikke blir en veteran om noen år og ikke finnes mange av...

Medlem siden
    Apr 2006
    Poster
    2,709
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Dømmer ingen jeg.., det ser du vell litt lenger opp på denne tråden;-)

Intermediate Britax sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    1,464
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Joda, blir sikkert fint det der.
    Kan ikke si jeg blir spesielt imponert av masse gadgets som er mer eller mindre ubrukelige, som 32"tv i bagasjeluka og skjerm i sub og slikt, Hadde igrunn likt bedre å se han ta alle 1000lappene og spyle de i dass!
    Da hadde jeg blitt imponert!

Liker bedre gjennomførte løsninger med utstyr som yter godt sammen og som kan brukes i det daglige. Fullt av lcd skjermer og og høyttalere som ikke gjør noen nytte (annet enn å svekke hørsel og imponere på DB-drag) blir vel de ferreste imponert over, det er jo gjort 100vis av ganger.

Medlem siden
    Jun 2006
    Poster
    673
    Takk & like
    Blogginnlegg
    1
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Trekker tilbake dømmingen min tidligere, for når denne bilen blir ferdig tror jeg den kan lage stor ståhei i bilstereomagasiner verden rundt, for det overgår det meste jeg har sett andre steder, og da kan han etterhvert tjene litt gress..
    Selv om det foreløpig høres litt drøyt ut..

Intermediate pettermv sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Poster
    572
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hvis han skal få alt dette til å fungere godt, samtidig at det skal se pent ut, har han en meget stor jobb foran seg. Men hvis han greier det blir jeg mektig imponert, for da ligger det mye kunnskap og evner bak!

Newcomer matador sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2005
    Poster
    266
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    ja, som sagt mange problemer som må løses men så langt det har han greid fint så langt jeg har gidde å lese prosjekten hans. Den bilen er ikke ment for dBDrag han har bestilt forsterkere som ikke er ment for SPL og elementene har heller ikke noe SPL egenskaper kjenner han ikke personlig men jeg syntes ikke han "fortjente" den fordommingen så "no offence" folkens

Moderator ask4me2 sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    4,804
    Takk & like
    Nevnt
    3 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ble litt spent på om han etter hvert ville vise server rommet sitt på noen bilder, siden han skrev noe om at det viste litt mer hvor gal han var. ;-)

Er også litt enig med de som mener at det er litt gal pengebruk å laste så mye utstyr tid og penger inn i en liten bilkupe, man ofte får så lite glede av når det står ferdig, men det er vel her det egentlig ikke finnes rett eller galt, bare forskjellige prioriteringer og meninger.

Hadde også fått litt mer riktig bil projekt følelse hvis han hadde prioritert motot og understell mer enn det jeg fikk med meg han skulle da jeg ikke leste allt like nøye. Front spoler felger og dekk senkefærer, hevende dørhengsler og en bak spoiler var vel de modifikkasjonene jeg fikk med meg han ville gjøre på selve bilen, og er vel mer kosmetiske inngerep på en ellers ganske standard byggd japansk bil.....

Newcomer Jin sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2004
    Poster
    14
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hørte rykter om denne treaden her, men det tok jo litt tid før jeg fant den.
    Jeg har lest kjappt gjennom her og jeg vil bare komentere noen av utsagnende her.

Mvh
    Deleted

Sitat Opprinnelig postet av Adyton
    Går noe galt her, er det bare å få tak i en feilsøker fra Hell.
    Jeg regner egentlig med at ingen andre enn meg kommer til å feilsøke på Computer løsningen i denne bilen. I utgangspungtet er det vel heller ingen andre enn meg som har bruk for å kunne det heller.

Sitat Opprinnelig postet av PiXeL
    Må nok regne med at han har endel sponsorer bak seg... ;-)
    Evnt. han jobber i en sånn bil-tuning-styling-stereo-dilldall butikk, og får heftige rabatter...
    Nei, jeg har ikke masse sponsoer bak meg.

Nei, jeg jobber ikke i en bil-tuning-styling-stereo-dilldall butikk.

Sitat Opprinnelig postet av Cervin
    Helt ærlig syns jeg det virker som fyren har tatt opp et heftig lån for å få til bilen han drømmer om men jeg syntes han drar det litt for langt med unødvendige ting han ikke egentli har bruk for.
    Mye mulig han har lån oppetter ørene ja..
    Men dette er jo en teit måte å bruke penger på. Kommer til å gå stort i minus den dagen han skal selge bilen sin. -Det er jo tross alt bare en "gammel" Celica...
    Nei, jeg har ingen "heftige lån" eller gjeld på noen av bilene mine, eller andre heftige lån på noe som helst.

Nei, jeg har aldri hatt noen drømmebil i tankene, har generelt liten eller ingen interesse for bil. Planen er ikke å selge bilen, når den ikke går lenger kjøper jeg vel en ny bil eller fixer den.

Sitat Opprinnelig postet av Pogwaq
    Er jo nok av de som liker å sitte i parkerte biler og høre på bass. ;-)
    Jeg er ikke en av dem.

Vil nok tro denne karen tilbringer endel tid på råne-stripa ja..
    Jaja, så feil kan en altså ta.. Du vil nok aldri se\treffe på meg på "råne-stripa" ever.

Sitat Opprinnelig postet av ask4me2
    Ble litt spent på om han etter hvert ville vise server rommet sitt på noen bilder, siden han skrev noe om at det viste litt mer hvor gal han var. ;-)
    Jeg kan si med en gang at det blir dårlig med bilder fra server rom osv...

Til slutt vil jeg bare si at jeg respekterer at en del ikke ser på dette projectet her slik som jeg gjør det. Men for meg er dette projectet hverken latterlig, pengesløseri eller bortkasta. For meg er det et lærerikt og utfordrende project og en artig hobby greie som kombinerer audio\video\data\elektronikk og internet.

Expert pahf sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    5,908
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Før dere dømmer noe som helst vil jeg anbefale å ta en titt på denne tråden som omhandler bilen hans. http://bilforumet.net/showthread.php?t=117439

Dette tror jeg nok et et 100% seriøst prosjekt som ikke er ment for verken stripa eller råning.

Side 1 av 2 1 2 SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •