DVD-spiller i bil - Side 2

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2
Viser resultater 21 til 27 av 27
    Grunnlegger lygren sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2002
    Poster
    14,968
    Takk & like
    Blogginnlegg
    27
    Nevnt
    18 post(er)
    AVtorget feedback
    1
    (100.00% positive tilbakemeldinger)
    ...begge versjoner har Widescreen. Den nye har bedret kontrast, linjeinngang, bedret batterilevetid samt medfølgende brakett for oppheng på nakkestøtten, samt selvsagt også 12 volts biladapter...

Flytter for øvrig tråden til de tekniske forumene, der noe av prisdiskusjonen er fjernet, da den ikke lenger er aktuell.

Ønsker dere diskutere beste pris/forhandler, opprettes bare en ny tråd under prisforumene!

Newcomer
    Medlem siden
    Mar 2004
    Poster
    6
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Jeg er selv interessert i å kjøpe NextBase-spilleren men vil selvsagt ha den beste versjonen/modellen.

ITAvisen`s test var på SVD17A og noen brukerkommentarer ga denne spilleren stryk. Sjekk skuffet`s kommentar på:

http://www.itavisen.no/kommentar.htm...cd92a292785d4c

Er det noen der ute som kan bekrefte om 17A3 er bedre på avspilling ?
    Hva er forskjellen på 17A3 og 17A3S ?
    Jeg tenker på den hakkingen folk opplever og ergrer seg over. Jeg ønsker flere brukererfaringer angående dette før jeg eventuelt går til innkjøp. Jeg er ikke interessert i å kjøpe denne spilleren jeg primært skal ha i bilen om den ikke tåler litt humping !

Newcomer oyvindherman sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2003
    Poster
    246
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av lygren
    ...begge versjoner har Widescreen. Den nye har bedret kontrast, linjeinngang, bedret batterilevetid samt medfølgende brakett for oppheng på nakkestøtten, samt selvsagt også 12 volts biladapter...
    Medfølgende brakett. Det var jo bra. Da slipper man den ekstrautgiften.

Guru Tiger sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2003
    Poster
    14,452
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har da lest gjennom denne tråden og vurderer denne spilleren i bilen. Noen som etter litt bruk har noen erfaringer å komme med?

Newcomer
    Medlem siden
    Mar 2004
    Poster
    6
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Først vil jeg si at jeg er godt fornøyd med spilleren !

Det er riktignok et par ting jeg gremmes over. Tar man strøm fra bilen, stopper bilen og starter den igjen, vil spilleren stoppe. Dermed må man bak for å sette den igang igjen ! Litt styr !
    En annen ting er at jeg i utgangspunktet kjøpte den for å bruke den som et album. Altså ta med spilleren og en CD/DVD når man besøker venner, etc. og plugge i spilleren til en TV via en scart-kontakt. Det gir meg bare sort/hvitt-bilder !!! Det samme med film(,selvsagt).
    Irriterende
    Se: http://www.avforum.no/forum/viewtopi...amp;highlight=

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2005
    Poster
    12
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg har nettopp kjøpt en slik spiller, og jeg er godt fornøyd med den. Jeg kjøpte med en flexiarm til å feste på nakkestøtten bak, og da går det fint å se for to unger på likt (med øretelefoner). De eneste problemene er at strømmen brytes ved start og stopp, og da er det å begynne på nytt. Det astørste problemet for meg er at jdden nekter å spille plater som jeg har brent i min stasjonære Philips dvd-brenner! De jeg har brent på dvd-brenneren i pc-en fungerer fint... Mystisk. Finnes det oppgraderinger til slike ting?

Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2005
    Poster
    3
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Kjøpte selv to slike spillere før sommerferien i fjor. Monterte de på nakkestøttene, og kobblet de rett på batteriet (med sikkring først selvfølgelig). Problemet med at de slår seg av ved stans av bilen er dermed elliminert. 8) Monterte også inn en Game Cube med trådløse handkontroller. Denne er også kobblet rett på batteriet. Systemet har fungert helt strålende for oss. Det geniale med dette systemet er at det er enkelt å ta ut av bilen, og dermed kan være med hvor som helst. Båten, bilen, hytta.... bare fantsien setter begrensningene. Det er Brodit som leverer de nakkestøtte festene som jeg har brukt. Det har nå kommet en versjon med slot-in, noe jeg vil annbefale alle å velge. 200 mil på bilferie i fjor sommer uten en lyd fra baksetet skulle være bevis på at dette funker :lol:.

Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •