Bilstereo-anbefaling?

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 11 av 11
    Newcomer
    Medlem siden
    Jul 2003
    Poster
    127
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Bilstereo-anbefaling?

Har ei datter som skal kjøpe seg anlegg. RDS, ca. 4x50 watt, veldig gjerne litt fancy/harry lys..., men i alle fall god lyd. Gjerne fjernkontroll også. Hun kar kikket på Pioneer DEH-P8600MP, men jeg tenker at det muligens finnes alternativer til en rimeligere pris. Noen forslag?

Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2004
    Poster
    41
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Må jo si at jeg er veldig fornøyd med min sony cdx f5550. En god spiller til en god pris ca 2000NOK:-) legger ved link http://www.sony.no/view/ShowProduct....=ICA+CD+Tuners
    Valget falt på denne da den hadde den kraftigste forsterkeren til den prisen 4*26W rms klarer å drive både compsettet mitt og coaxene bak ganske greit... Kunne sikkert vært ok med mere power, men det er til å leve med;-)

Intermediate Wibla sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    1,110
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Pioneer DEH 6700MP funker også bra, koster ikke stort (2700kr?) heller

Intermediate AndreasLie sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2005
    Poster
    1,063
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    8600 er jo en rimelig rå spiller da, men er vel lite vits med en sånn hvis man ikke er veldig kresen. den har jo tidskomp og bur brown dac. Nå vet ikke jeg hva hun har tenkt til å betale for en spiller, men å hoppe fra en på nesten 7000 til en på 2000 er jo ett godt sprangt. skille på gode spillere går på ca 3500 og enda bedre spillere ved ca 6000

hvis du er ute etter en veldig bra spiller og kan kjøpe brukt så snakk med en som heter woodbeach her på forumet. han skal selge en panasonic spiller som er utrolig god. en av de beste spillerne jeg har hatt i hvertfall. 5v linjeutganger, 7 bånds eq, tøff front som du kan legge inn egne filmer på ++++

Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2005
    Poster
    20
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av b59
    Har ei datter som skal kjøpe seg anlegg. RDS, ca. 4x50 watt, veldig gjerne litt fancy/harry lys..., men i alle fall god lyd. Gjerne fjernkontroll også. Hun kar kikket på Pioneer DEH-P8600MP, men jeg tenker at det muligens finnes alternativer til en rimeligere pris. Noen forslag?
    hvis datteren din skal kjøpe denne spilleren skal jeg garantere at hun vil være veldig missfornøyd, den er så avansert at det tok meg ca 2-3 mnd, med hjelp fra pioneer norge og forstå hvordan man skulle stille den inn, hvordan fjerne bass fra frontsett, osv. absolutt ingenting og anbefale. er ikke beregnet på "vanlige" folk, men for de som driver DBdrag, og aktivt med bilstereo, konkuranser ol.
    en pioneer spiller som er drit fet, skifter lys, mye utstyr, og masse funksjoner og grei og bruke er:
    http://www.pioneer.no/no/product_det...omy_id=430-458
    eller
    http://www.pioneer.no/no/product_det...omy_id=430-458
    begge er utrolig bra, har selv deh-p80mp og den er helt genial.

Newcomer krs sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2005
    Poster
    82
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Syns nå ikke spilleren var så vanskelig å sette seg inn i, men det har kanskje noe med hva man har vært borte i før.. Men at det er en avansert spiller for en som bare skal ha en cd-spiller er jeg helt enig i. Ser ikke noen grunn til å kjøpe en slik spiller dersom man ikke vet å utnytte potensialet i den, da er de noe rimeligere Pioneerene vel så bra..

Newcomer matador sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2005
    Poster
    266
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    8600 er en avansert spiller... men man kan jo bruke en "bedre" lydmessig og enklere spiller til en rimeligere beløp... denne spilleren har kostet det dobbelte og ER lydmessig bedre enn 8600. dessuten enklere i bruk.

Pioneer DEH-P77MP

Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2005
    Poster
    2
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Question Hjelp MEG !!! JBl Sub

Tenkte å kjøpe meg ein JBL POWER P1220E sub på 1600watt. Er det noke som har noke å si om suben? kvalitet bass eller litt slurvete

Kva forsterker bør eg kjøpe meg? rms watt er det som er anbefalt watt til forskerker?

Newcomer
    Medlem siden
    Mar 2005
    Poster
    63
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Vet ikke om du har bestemt deg for spiller enda jeg, men jeg har 8600, det er ikke en vanskelig spiller, egentlig, med mindre du begynner å rote med alt av innstillinger... Den har jo autoEQ, stiller inn alt selv, du trenger bare sette inn at du har sub osv hvis du har det... jeg hadde ikke no erfaring fra bilspillere før jeg gikk for denne..!! Absolutt å anbefale!!

Mvh
    Magnus

Newcomer Donald sin avatar
    Medlem siden
    May 2005
    Poster
    251
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2005
    Poster
    37
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Skal du ha bra spiller til billig penge så sjekk ut megabillig.com hehe . hørtes ut som reklame. Men men der er i alle fall mye biliige spillere til mye lavere priser en andre steder..

Og til deg med JBL bass . Er helt kurrant den .Ville kjøt en digital monoblokk pga av de drar mindre strøm

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •