forsterker til CV e-715

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 4 av 4
    Newcomer
    Medlem siden
    May 2005
    Poster
    123
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

forsterker til CV e-715

Hei!

Jeg skal finne en forsterker til å drive 2x Cerwin vega E-715 i en Dodge RAM. Har sett på diverse forsterkere, men har ikke peiling nok. Spørsmålet er: skal jeg gå for en vanlig klasse AB stereoforsterker, eller en digital monoforsterker og koble sammen de to høyttalerene slik at de blir 4 ohm. Er Lanzar et merke man kan stole på? Har sett på disse modellene fra lanzar: OPTI500x2 og OPTI2000D. Hva vil spille høyest og lyde best?

Takker for svar, sindre.

Intermediate AndreasLie sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2005
    Poster
    1,063
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    når begge står baki en bil så har vel ikke akkurat stereo effekten så mye å si uansett. det skille også bare 200 mellom dem i pris, så det blir vel egentlig ett fett. lanzar er en forsterker du kan stole på ja. de gir mye og låter bra. absolutt mye for pengene.

Newcomer
    Medlem siden
    May 2005
    Poster
    123
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    OPTI2000D er en digital forsterker ja? Hvordan er en klasse D forsterker kontra klasse AB? strømmtrekk, uteffekt og lydkvalitet? Vil det være forsvarlig å koble denne forsterkeren direkte til originalbatteriet eller bør jeg skaffe ekstra batteri/kondensator/dynamo?

-sindre

Expert pahf sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    5,908
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Digitalforsterkere har vel en mye bedre effektivitet i forhold til vanlig ab forsterkere. Kan være greit å sørge for at du har skikkelig batterier fra dynamo,jording til batteriet. Og at dynamoen og batteriet leverer tilstrekkelig til den forsterkeren. Er jo en kraftig forsterker.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •