Bilstereoprosjekter

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 4 av 4
    Newcomer krs sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2005
    Poster
    82
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Bilstereoprosjekter

Ble vel egentlig medlem på dette forumet for å få litt andre input`s enn bare bilstereo, men så slo det feil også her.. Flere som har interessen for lyd i bil har jeg fått med meg så hadde vært artig å sett hva folk har gjort i bilene sine også.. Regner med at det kanskje er mange bilstereoprosjekter som er litt ukjente for min del her.

Kan jo fyre løs først som sist selv.. Mitt prosjekt var min Audi coupe som ble solgt i samme åndedrag som siste bit falt på plass på stereoen. Litt fram og tilbake i progressjon her, men det får heller være. Har heller ingen gode bilder fra begynnelsen av byggingen, men mye av det er oppgradert og byttet ut så det er jo litt "basics" bilder også..

Bilen :

Så litt av prosjektet..

Hovedenhet / spiller : Pioneer DEH-8600MP
    Forsterkere : Audison Lrx 1.400 mono - Audison Lrx 4.300 stereo
    Diskanter : Focal polyglass
    Mellomtone : Focal Utopia 6W 4.5"
    Midbass : Seas Lotus reference 6.5"
    Sub : 2 stk Focal Utopia 27WX 11"

Forsterkere ( før montering av Lrx4.300, midlertidig bruk av Audison VR203 )

Spiller - Pioneer 8600MP

Mellomtone og diskant

Utopia bassene

Flere bilder kan ses på : http://foto.vg.no/show_album.php?aid=790420&palbum=1

Active Wolverin sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2005
    Poster
    305
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av krs
    Ble vel egentlig medlem på dette forumet for å få litt andre input`s enn bare bilstereo, men så slo det feil også her.. Flere som har interessen for lyd i bil har jeg fått med meg så hadde vært artig å sett hva folk har gjort i bilene sine også.. Regner med at det kanskje er mange bilstereoprosjekter som er litt ukjente for min del her.

Kan jo fyre løs først som sist selv.. Mitt prosjekt var min Audi coupe som ble solgt i samme åndedrag som siste bit falt på plass på stereoen. Litt fram og tilbake i progressjon her, men det får heller være. Har heller ingen gode bilder fra begynnelsen av byggingen, men mye av det er oppgradert og byttet ut så det er jo litt "basics" bilder også..

Bilen :
    Hehe, tror ikke stereo anlegget som står i min Audi 100 2,3E fra 92 ville interessere deg så mye.
    Det er alpine CD-spiller med RDS, MP3, WMA.
    Den er på 4x45 Watt.
    Bak er det montert inn 2 16cm 3-veis Alpine høgtalere.
    Fremme er det Makrom høgtalere, 3-veis som er montert i dørene.
    That's it.

Newcomer krs sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2005
    Poster
    82
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jo, faktisk, for jeg har "samme" bilen (S4) og sliter litt med å bestemme meg for plassering av høyttalere etc.

Active Wolverin sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2005
    Poster
    305
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av krs
    Jo, faktisk, for jeg har "samme" bilen (S4) og sliter litt med å bestemme meg for plassering av høyttalere etc.
    Plassering av mine høgtalere er 2 i hattehyllen, dette er Alpine høgtalerene.

Jeg har videre en diskant oppe i døren, og mellomtone og bass nede i døren der det orginalt er laget til for å ha høgtaler.
    Dette er makrom høgtalere, kjøpt i et sett så dem skal passe til hverandre.

Spilleren står montet på standard plass i midt konsoll.
    Vurderer på om jeg skal få inn en liten sub, for å få litt mer fyldig bass lyd i bilen, men enda er dette et nedprioritert prosjekt.
    Skal først få meg ny Center til hjemmekinoen.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •