Bilhøyttaler tips

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 4 av 4
    Newcomer
    Medlem siden
    Jun 2005
    Poster
    263
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Bilhøyttaler tips

Heisann!

Dette er min første post på forumet! Så ønsk meg velkommen! Er meget caraudio interessert, men kan ikke alt om det.. Derfor spør jeg dere:

Har en Citroen ZX 1997 modell som trenger 2 stk nye 13cm høyttalere til fordørene. De gamle ble skadet da jeg ble påkjørt av middelaldrende dame uten hjerne. Har hatt Mac Audio (type Mobile, 70W) 2 veis i dørene i ca 5 år, og har vært fornøyd med disse. Har en Pioneer cd-spiller på 4x45W i bilen som er splitter ny.

- Hvilke høyttalere anbefaler dere at jeg skal stappe inn i dørene som erstatning for Mac Audio høyttalerene? Og evt. hvilken høyttalerkabel bør jeg kjøpe? Vurderer å holde meg til Pioneer stæsj i bilen nå som jeg har kjøpt Pioneer cd-spiller. Har alltid hørt at Pioneer er "best" på caraudio. Prisklasse er ikke viktig, bare jeg får to gode høyttalere.

Alright! Håper på raskt svar! Skal kjøpe og montere i morgen! På fredag legger jeg ut på en 1 måneds, 800 mils biltur gjennom Europa! MÅ HA LYD TIL TUREN!!! Høhø...

Mvh.
    Tommy

Intermediate AndreasLie sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2005
    Poster
    1,063
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    må nok skuffe deg, men pioneer er gode på spiller men det er det. forsterkerne er ikke noe annet enn jukse watt og høyttalerne spiller greit. Alt fra pioneer funker jo så klart. Viss du skal drive høyttalerne med spillern burde du se etter ett lettdrevent sett, da forsterkern som sitter i spillerne ikke er de kraftigste. Du får stikke til nærmeste forhandler og se hva de har og ikke minst høre

Active
    Medlem siden
    Jun 2004
    Poster
    389
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Xstream XSC.5 fra: http://www.engenaudio.com/Produkter/...ponentsett.htm

skal visst gi mest for pengene. Det samme settet selges til over dobbel pris andre steder...

Tror jeg ender opp med dette selv!

Intermediate Diablito sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2004
    Poster
    785
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sjekk ut focal hos www.iceaudio.no som sikkert kan finne nærmeste forhandler... Veldig bra høyttalere!!

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •