gps til bil - Side 3

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 3 av 3 FørsteFørste 1 2 3
Viser resultater 41 til 45 av 45

Tråd: gps til bil

Intermediate
    Medlem siden
    Jun 2003
    Poster
    3,571
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Har ikke testet den, hvis jeg åpner forpakningen får jeg ikke pengene tilbake. Jeg er i tvil om jeg skal åpne den p.g.a "Bidda"s erfaringer med 240. Dette er riktignok en 240T. Men er det noen forskjell?

Specs Medion 240T:

Windows CE 4.2
    Navigon 5.0
    240x320 pix. 65,536 farger
    64 MB innebygd minne
    512 MB MMC minnekort
    Kart for hele vesteuropa (kun Skandinavia installert på minnekortet)
    Bilholder+++

Navigon 5.1 er vist tilgjengelig i Tyskland, men er ikke gratis. Det skal også gå ann å legge inn programvare f.eks for avspilling av filmsnuttter tatt med digitalkabera/mobil. Det er allerede Mp3 playback mulig.

Active
    Medlem siden
    Jun 2005
    Poster
    473
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har selv garmin hånholdt gps Garmin 60cs eller noe slikt. Med garmin city select 6. Dette fungerer utmerket i sammenheng med pc eller bare gps i bilen. Kan også brukes til å gå på fjellet. Koster litt, men er verdt det. Kjenner også en kompis som har garmin gps som bare er beregnet på bil, fungerer helt konge den også.

Active
    Medlem siden
    Dec 2005
    Poster
    312
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Tilslutter meg siste skribent. Har Garmin Streetpilot C330. Beregnet bare på bilbruk. Utrolig bra navigasjon. Null problem å kjøre i både Paris og Amsterdam med den, og det sier litt. Hele Europa på 2 gb innebygd harddisk. Var på bilferie med en del folk i sommer, og vi hadde navigasjon alle sammen. De andre hadde kart i tillegg, fordi de ikke ville stole på gpsene sine. Jeg nektet plent å bruke papirkart når jeg hadde brukt 7 laken på min gps... Fasit var i alle fall at jeg kom frem til bestemmelsesstedene opp til 90 minutter før de som "overstyrte" navigasjonen ved å bruke kart i tillegg.

Expert antiloop sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2004
    Poster
    7,385
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Konrad
    Har ikke testet den, hvis jeg åpner forpakningen får jeg ikke pengene tilbake. Jeg er i tvil om jeg skal åpne den p.g.a "Bidda"s erfaringer med 240. Dette er riktignok en 240T. Men er det noen forskjell?

Specs Medion 240T:

Windows CE 4.2
    Navigon 5.0
    240x320 pix. 65,536 farger
    64 MB innebygd minne
    512 MB MMC minnekort
    Kart for hele vesteuropa (kun Skandinavia installert på minnekortet)
    Bilholder+++

Navigon 5.1 er vist tilgjengelig i Tyskland, men er ikke gratis. Det skal også gå ann å legge inn programvare f.eks for avspilling av filmsnuttter tatt med digitalkabera/mobil. Det er allerede Mp3 playback mulig.
    Dette er jo egentlig en fullverdig pda! Oppskrift finner du her http://www.gps.no/mbbs2/forums/forum-view.asp?fid=12

Intermediate
    Medlem siden
    Jun 2003
    Poster
    3,571
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Er dette "good shit" da? Har vel egentlig tenkt til å ta den i bruk. Hvis jeg skal ha noe bedre må jeg vel opp noen tusen til. Og det er egentlig uaktuellt, med tanke på at jeg stort sett bare kjører til og fra jobb (98%).

Side 3 av 3 FørsteFørste 1 2 3

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •