SEAS oppsett i bilen - Side 2

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2
Viser resultater 21 til 23 av 23
    Newcomer krs sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2005
    Poster
    82
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av zn00z
    Fått i stand en god del nu! Null støy! Driver å bygger kasser forran nu (helt lukket, altså 2,6 - 3l som er ambefalt fra SEAS), og har skaffet meg en tegning for delefilteret til frontsettet mitt får vel bestille komponentene til mandag. Hvis ingen vet om noen elektronikkbutikker i Sarp - Fredrikstad ???

Har sett litt på kompnenter hos eltek, fant ut at delefilteret vil kunne koste fra 100 - 1000 kr... er det et stort poeng å kline til med de dyreste kompoentene???
    Ring de og forklar de hva/hvor/hvilken bruk du har tenkt og til hvilke elementer du skal bruke delefilteret så kan de nok hjelpe deg med å finne en god løsning. Jeg bestilte komponenter til delefilter fra de selv til mine spesialbygde seas 4.5" mellomtoner, dette kom på ca. 800,-

Vet ikke om noen her i Sarpsborg som selger slikt, men du kan jo kanskje høre med Børsand e.l?

Newcomer
    Medlem siden
    May 2005
    Poster
    7
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hei, prøvde å finne ut hvilke typer de hadde brukt på de filterene SEAS lager, og da tok jeg og "ingeniøren" en rask besluttning på at vi prøvde oss med luftspoler og polypropylen-kondensatorer ble ganske rimelig 300,- ink frakt for 2stk filtere! Her kan det være litt prøving og feiling

Newcomer LivinLoud sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    2
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Member of Audio Builders Club Norway

Hei, er ny på forumet her.. Men har vert intrisert i lyd og spes lyd i bilen en stund... så når eg såg cluben dekans blei eg lysten på å veta om de var rå å bli medlem og kva slags klubb de egentli er?

Mvh Terje aka LivinLoud

Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •