Anlegg i russebil

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 4 av 4
    Newcomer
    Medlem siden
    May 2004
    Poster
    39
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Anlegg i russebil

Hei

Jeg har en ford transit varebil jeg vil sette inn ett så sprekt anlegg som mulig i.. maks budjsettet mitt ligger på rundt 3000, mao ikke mye.

Er det noe bra å få tak i til denne prisen ? Kom med anbefalinger til oppsett

Intermediate [likerHIFI] sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2003
    Poster
    1,732
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Boomblaster deluxe mega turbo sonic infra wow, med innebygget 1000 watts forsterker. Fattern har en slik, og den har en helt sinnsyk detaljering i området 10000-20000 hertz, og en trasientresponds i bassen som ikke kan sammenlignes med andre konstruksjoner med basselementer av dette kaliberet, og en så forseggjort kasse. Den må være minst 2mm tykk. Ekte plast, ikke noe pappesker her nei, plast all the way.

Dessuten går den på eget batteri. Og det er jo bra. For da tapper ikke 1000 watteren batteriet på bilen, og du får ikke skyhøy strømregning om du velger å kjøre den fra støpselet i bilen.

Til sist: Jeg tror ikke den koster mer en 4000, men den er jo så genialt bra, at det er verdt å gå opp litt i pris.

Intermediate AndreasLie sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2005
    Poster
    1,063
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Til 3000,- får du veldig lite bra. Legg på et par kr til så får du noe som faktisk låter ok. Kjøp en 4 kanals forsterker (2500kr +), en 10" eller 12" (ca 1000kr) og et frontsett (ca 800-1200kr) for hver 100 lapp du legger i vil du bli 1000 ganger mer fornøyd med lyden. I russetia bruker man jo som oftest mye av tia i bilen og fester og da hadde det jo vært greit med litt ordentlig anlegg. selv bygde jeg anlegg til 25 000 i russebilen min. Det var 0 problem å få tilbake pengene for den dagen vi solgte bilen. i tillegg var det jo proft bygget

Newcomer cfi sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2005
    Poster
    28
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Bør også påse at det finnes, eller spandere på gitter forran subben(e) i en russebil. Fort gjort at noe blir ødelagt hvis de vender utover da..

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •