komplett lydsystem til bilen... - Side 2

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2
Viser resultater 21 til 30 av 30
    Newcomer JBL25 sin avatar
    Medlem siden
    May 2012
    Poster
    26
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    boGGis: ja ser den, når du sparer så mye.. men si du får tilsendt en forsterker da, som har blitt ødelagt i frakt, eller er defekt på andre måter. er de greie på å ta det tilbake?? eller blir det ett hælvette.
    trur jeg skal kjøre denna... Kicker ZX2500.1 (11ZX2500.1) Class D Mono Amplifier Car Amp

Intermediate BoGGis sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2006
    Poster
    1,593
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av JBL25
    boGGis: ja ser den, når du sparer så mye.. men si du får tilsendt en forsterker da, som har blitt ødelagt i frakt, eller er defekt på andre måter. er de greie på å ta det tilbake?? eller blir det ett hælvette.
    trur jeg skal kjøre denna... Kicker ZX2500.1 (11ZX2500.1) Class D Mono Amplifier Car Amp
    Jeg er ikke helt sikker på hvordan de er på retur og sikt da jeg ikke har måttet gjøre det selv. Ang. Forsterkervalg så ville jeg definitivt valgt en fra et mindre kjent merke da du kan få mye mye mer kraft pr. kr. Dessuten blir det ikke fullt så kjipt dersom det skulle skje noe galt

Hifonics Colossus Denne forsterkeren klarer feks. 3,1kw ved 14,4v 276ampere strømtrekk. Denne koster også 600$ mindre enn Kicker forsterkeren... Den er altså kraftigere enn Kicker forsterkeren og den koster under halvparten. Ettersom jeg har forstått så er Hifonics også et anerkjent merke som gir mye for pengene Husker mine yngre dager da jeg mildt sagt ble satt ut av spill av en Hifonics demobil på et biltreff Det endte med ekstrem kvalme og tur hjem rimelig fort

Her er en test
    Test Report Hifonics Colossus

Medlem siden
    May 2012
    Poster
    26
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    ja ser den, når en kan spare så mye...
    men har du noen gang fått noe derfra med noe feil, og fått returnert uten prob?

for det er jo en viktig faktor.. så ikke du sitter med noe ødelagt i vinter å vår, og bare negativ forhandler.

Medlem siden
    Oct 2006
    Poster
    1,593
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg har bare bestilt fra siden en gang så jeg vet ikke hvordan det funker med retur.

Pakken som kom til meg var fremme ca 2 uker etter den ble sendt, prisen var super og pakken var totalt uskadet

Newcomer
    Medlem siden
    May 2011
    Poster
    33
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hvis du vil ha god service og få helt greie priser vil jeg anbefale å dra til en lokal forhandler, jeg hander alt hos Bach's hifi (i Larvik) og der får jeg ganske gode priser. Der får man også gode råd og eventuelt låne og prøve litt forskjellig før man kjøper. Kjøpte nå to RF Power T1D212 for 3k stk.. jeg synes det er ganske bra priser med tanke på service og slik er innkludert i dette og skjer det noe slepper jeg å sende det halve kloden for å få det fikset

Medlem siden
    Oct 2006
    Poster
    1,593
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av TheKing
    Kjøpte nå to RF Power T1D212 for 3k stk.. jeg synes det er ganske bra priser med tanke på service og slik er innkludert i dette og skjer det noe slepper jeg å sende det halve kloden for å få det fikset
    Koster 1310kr stk fra Sonic Electronix

Da man selv enkelt kan regne ut kassestørrelser, portlengder og slikt så synes jeg det er kjekt å bare velge billigste alternativ. Spesielt når det er varer som er laget for å tåle litt

[Edit] La til ting

Medlem siden
    Oct 2006
    Poster
    1,593
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    En ting til og denne er viktig. Dersom du selv får ødelagt elementet så får man jo ikke penga tilbake uansett hvilket land man er i... Mange ting som kan skje bak i et bagasjerom...

Intermediate
    Medlem siden
    Nov 2004
    Poster
    725
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av BoGGis
    Koster 1310kr stk fra Sonic Electronix

Da man selv enkelt kan regne ut kassestørrelser, portlengder og slikt så synes jeg det er kjekt å bare velge billigste alternativ. Spesielt når det er varer som er laget for å tåle litt

[Edit] La til ting
    Joda,men du glemmer FRAKTEN her som etter det jeg kan finne ut vil koste minst 141 dollar. Så kansje moms og toll i tillegg å da blir det ikke så stor forskjell likevel. Dessuten er det som The King sier at man ofte treffer folk som har skikkelig peiling i dedikerte bilstereoavdelinger og det kan være greit dersom man ikke er noen superekspert selv. (selv eksperter kan dessuten lære av hverandre). Av og til er det bare LITT kjedelig å alltid leite opp ting på nett,når man faktisk kan ha en SAMTALE (altså snakke med andre mennesker he he) med noen. Forresten så har Hifonics vært en av de STORE gutta i bilstereoverdenen i mange år. De har noe skikkelige bad ass forsterkere!!

Medlem siden
    Oct 2006
    Poster
    1,593
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av edguy
    Joda,men du glemmer FRAKTEN her som etter det jeg kan finne ut vil koste minst 141 dollar. Så kansje moms og toll i tillegg å da blir det ikke så stor forskjell likevel. Dessuten er det som The King sier at man ofte treffer folk som har skikkelig peiling i dedikerte bilstereoavdelinger og det kan være greit dersom man ikke er noen superekspert selv. (selv eksperter kan dessuten lære av hverandre). Av og til er det bare LITT kjedelig å alltid leite opp ting på nett,når man faktisk kan ha en SAMTALE (altså snakke med andre mennesker he he) med noen. Forresten så har Hifonics vært en av de STORE gutta i bilstereoverdenen i mange år. De har noe skikkelige bad ass forsterkere!!
    Hey, jeg har bestilt derfra og fått varer før Selv med frakt+mva så er det grisebillig...

Medlem siden
    May 2012
    Poster
    26
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Takker for svar!