Frontsett+dsp til A4 B7 Avant

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 4 av 4
    Newcomer bakk1 sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2007
    Poster
    92
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Frontsett+dsp til A4 B7 Avant

Heisann, er det noen som vet om ett godt SQ frontsett til en A4 avant (6,5")?
    Har tenkt litt på Reference serien til pioneer, for eksempel disse: TS-C172PRS 17 cm separat 2-veis høyttalersystem i Reference-serien - Pioneer Høyttalere og subwoofere Men mulig man får noe både bedre og billigere hos andre merker... Lurer også litt på om det er vits i å ha samme settet i bakdørene som forran? Eller ha rene midbasser i bakdørene og dele dem noe lavere... Blir vel muligens satt inn en sub etter hvert også, men ønsker i utgangspunktet å legge mest i frontsett og få dette til å spille så bra som mulig først.

Kom forresten over denne også: Mosconi GLADEN ONE 120.4 - DSP (Produktdetaljer) [dynaBel AS] Er dette noe å satse på eller blir det litt middelmådig i forhold til en ekstern DSP? (Spilleren har ikke tidskomp, og har i utgangspunktet ikke tenkt å bytte ut denne) Ideelt sett burde jeg vel hatt fire DPS kanaler kun til mellomtone/diskant i dørene forran?

Kom gjerne med forslag

Newcomer JBL25 sin avatar
    Medlem siden
    May 2012
    Poster
    26
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hei!

samme sett bak som foran trengs ikke... men gjerne av samme merke og kanskje serie.

Nå skal ikke jeg blande meg med sub og hvor mye du burde ha... men kan gi deg et par forslag på noen frontsett. veit ikke budsjett? men disse får du skikkelig lyd ut av i hvert fall...

Første sett: Focal Utopia Elite Be 165W RC 6 75" Component Speakers Tweeters Crossovers New | eBay

Andre sett : Focal 165K2P UV 6 5" Component 165 K2P Upgraded Speakers Mids Crossover Tweeters | eBay

Newcomer bakk1 sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2007
    Poster
    92
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Takk for svar!
    Det ble Focal 165KR2 til frontsett, og gladen one 120.4 DSP til forsterker. Bakdørene har fortsatt orginal elementene og diskantene utkoblet. Lenger har jeg ikke kommet foreløpig:-P

Newcomer JBL25 sin avatar
    Medlem siden
    May 2012
    Poster
    26
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Bare hyggelig!

Stilig, en kjempe høyttalere det asså.. Flott lyd..

Forsterkeren kjenner jeg ikke så mye til, men duger sikkert den..

Forslag til skikkelig sub : JL Audio® HO112R W7AE 12" 12W7 AE 3 Loaded High Output H O W7 AE Subwoofer Box 037459107721 | eBay

Og forsterker : Kicker ZX2500.1 (11ZX2500.1) Class D Mono Amplifier Car Amp

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •