Audi A4 B6--->Galaxy Tab 8.9 3g

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 4 av 4
    Intermediate tazzat sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2006
    Poster
    1,101
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Audi A4 B6--->Galaxy Tab 8.9 3g

Fikk det for meg at jeg ville montere en tab i bilen og valget falt på Galaxy Tab 8.9 3G da den passer bra i konsollen på Audi A4 B6
    Målet er å få dette til uten å modifisere så mye at jeg ikke kunne montere tilbake originalspilleren..

Kjøpte inn en galaxy tab 8.9 3G,smart case fra ebay for å ha noe å montere Tab'en i + orginal docking til Tab'en

Strippet dockingen til jeg sto igjen med dette..

Har fjernet orginalspilleren, koppholder,nødblink,esp og kort skuffa,koppholder og kort skuffa var langt fra enkelt å fjerne uten å ødelegge,men det gikk til slutt..

Modifisert hullet der nødbilnken sto form å få plass til docking kontakten..
    Veldig lett med bruk av en fein sag og et smalt blad..

Taben blir mont. opp ned for å få tilgang til av/på knappen noe jeg ikke hadde fått vist den sto rett vei.

samsung merket på Tab'en dekker jeg over med et klistremerke eller noe..
    Prøvemontert..

Nå venter jeg bare på at smart case dukker opp så jeg får montert Tab'en fast og fixet glipene oppe mellom konsoll og Tab på et vis..mulig smart casen fixer dette..

Skal og sette opp en mekanisk volum knapp men har ikke helt bestemt meg for hvor jeg skal ha denne enda,muligens der sig, tenneren er og heller flytte den ned i oppbevarings rommet bakenfor der den står nå..

Jeg kan nå fint montere tilbake alt orginal utstyr uten at det viser at jeg har modifidert litt her og der..

Active bruker123 sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2010
    Poster
    437
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Awesome. En kamerat har gjort det samme i sin bil, det er veldig kjekt om man brukre Spotify mye. Også er det moro å se på film i bilen

Intermediate Mirage sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2003
    Poster
    2,057
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    God ide og bra gjennomført, godt jobba. Ikke minst genialt at det er reverserbart

Expert Supertramp sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2010
    Poster
    7,330
    Takk & like
    Nevnt
    15 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Spennende.

Men hvor gjorde du av "nødblink" knappen? Den er vel pålagt å være i funksjon og lett å komme til?

Og er det ikke en eller annen forskrift om at fastmonterte DVD/videoskjermer i dashboardet skal gå i "svart" hvis bilen begynner å kjøre/rulle? (for filmer, ikke GPS kart osv)

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •