LIB + Boss

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 3 av 3

Tråd: LIB + Boss

Newcomer
    Medlem siden
    Jun 2012
    Poster
    5
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

LIB + Boss

Hei!
    Er noget usikker på om dette inslaget burde gå innenfor her eller lydtrykk i bilen, men uansett! Er det noen som har gode erfaringer med LIB-1221? Vurderer å kjøpe meg en slik ettersom jeg hadde en cadence zrs-15-1000 før i bilen som ble solgt med russebilen jeg var med på. Trenger da nemlig en ny, og LIB har jo rimelige sub'er i forhold til hvor greie specs de har! Har en boss audio Chaos 2200D (tror jeg det var..), en litt spinkel forsterker kanskje, men gjør nå jobben greit til cadence'en.

Bare lurer på om LIB'en vil passe greit til forsterkeren eller om det er noen andre jeg heller burde gå for, med tanke på lydkvalitet og trykk!

Tusen takk for alle svar!

Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2011
    Poster
    47
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ser ut som LIB subben har gode specs, men er litt usikker på den boss forsterkeren din
    men med denne dynaBel BF4501 - 1x450-1200 Watt RMS Bilforsterker (Produktdetaljer) [dynaBel AS] så mangler du iallefall ikke watt !

Lykke til !

Newcomer vegardxf sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2005
    Poster
    284
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    de LIB elementet er bra til de det er laget for. ikke noe presisjonselement, men tåler juling og kan lage myye lyd.
    men den boss forsterkeren ville jeg personlig kastet på sjøen... den dynabel 4501 vil nok passe mye bedre. men om du er virkelig glad i høyt volum bør du vurdere 7501 monoblokka, så får du det lille ekstra trykket og blokka går seg ikke varm over tid. bunnsolide disse dynabel blokkene, har hatt 7501 og 8501 og har vært fornøyd med begge
    LG 70UH700. KenKreisel x5. Velodyne EQ-Max12. Denon 3311. ATI AT1807. Rega Planar 3. PS4. HTPC. Sony BDP-S3700.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •