Forslag til Sub og Forsterker i mercedes C180 Stansjonsvogn.

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 6 av 6
    Newcomer JBL25 sin avatar
    Medlem siden
    May 2012
    Poster
    26
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Forslag til Sub og Forsterker i mercedes C180 Stansjonsvogn.

Hei. skal ha et rimelig men greit annlegg (sub og forsterker)... prislapp 4000-5000kr.... vet man ikke får stort for dette, men hva er å anbefale som man får litt trøkk av?

Takker på forhånd

Intermediate
    Medlem siden
    Aug 2011
    Poster
    1,337
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har selv komplett JBL-sett i min Mercedes, og spiller som f... Bilradiospesialisten har tilbud på den "avkappede" versjonen av min subb. Legger ved link: JBL GT5 PowerPack 3 - Bilradiospesialisten - BILSTEREOPAKKER
    Hvis ikke har du denne: JBL GT5/GTO Basspakke - Bilradiospesialisten - BILSTEREOPAKKER

Rockford Fosgate må jeg be deg styre unna! Det synes jeg og flere har blitt noe dritt, og de fokuserer på å selge mere enn å komme med kvalitetsprodukter. Hvis du skal ha Rockford, så se etter den gamle Punch XLC, den subben har jeg hatt, og det er en av de få ordentlige RF subbene som faktisk er bra! Når det kommer til forsterker, så er det best å kjøpe fra Amerika, da får du de samme produktene til en billigere penge, og du får et større utvalg. Da er du plutselig den eneste i Norge som har den å den tingen. Selv hadde jeg gått på GT5-serien til JBL. BoGGis her på forumet kan fortelle deg mere om Amerikansk utstyr.

Medlem siden
    May 2012
    Poster
    26
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    takk skal du ha har selv bare brukt JBL og er veldig fornøyd... men brukte da et par tusen mer også...

dette er til en kamerat og når det kommer til de rimelige annlegga, skal man være forsiktig hva en velger...

så måtte høre med ekspertene her

Intermediate
    Medlem siden
    Aug 2011
    Poster
    1,337
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av JBL25
    takk skal du ha har selv bare brukt JBL og er veldig fornøyd... men brukte da et par tusen mer også...

dette er til en kamerat og når det kommer til de rimelige annlegga, skal man være forsiktig hva en velger...

så måtte høre med ekspertene her

Jeg tror ikke du skal være nervøs for GT5-subbene i allefall. Jeg har den dobble 12" som jeg linket til, men den enkle 12" spiller tøft den også. Den spiller også høyt og tåler mye juling.

Newcomer vegardxf sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2005
    Poster
    284
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    denne JBL kassen med 2x12" er og anbefale absolutt
    men om du har muligheten så anbefaler jeg og kjøpe en større forsterker enn den som følger med. har prøvd disse på store dynabel blokker, cadence og noe til jeg ikke kommer på i farten, og da ble de virkelig sus i serken når de fikk nok suppe
    Alpine er ogso noe som er verdt og ta en titt på. har hatt forskjellig av de og aldri vært misfornøyd.

og som sagt tidligere i tråden, om du skal ha RF så kjøp så gammelt som mulig!
    LG 70UH700. KenKreisel x5. Velodyne EQ-Max12. Denon 3311. ATI AT1807. Rega Planar 3. PS4. HTPC. Sony BDP-S3700.

Medlem siden
    May 2012
    Poster
    26
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    NTD12: nei men da blir det nok den doble JBL tenker jeg....

takker for hjelpen

Vegardxf: ja skal høre hva han vil koste på det, men litt kraftigere forsterker bør ikke koste så allverden mye mer....

Takker for svar

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •